driftwoodstav
New member
שלום!
היי! רק עכשיו גיליתי את הפורום הזה! אני סתיו ואני חולההההההההה על סטאר טראק הישן! הכל התחיל שהיה לי מאוד משעמם אז הלחטי לראות ביפ...ומה שהיה שם זה פרקים משנות השישים של סטאר טראק...ומה ךעשות? התאהבתי! אני פשוט חולה על מר.ספוק! הוא כזה אהבל! קורע אותי כל פעם מחדש! מקווה להבין משהו ממה שאתם כותבים כאן! סתיו
היי! רק עכשיו גיליתי את הפורום הזה! אני סתיו ואני חולההההההההה על סטאר טראק הישן! הכל התחיל שהיה לי מאוד משעמם אז הלחטי לראות ביפ...ומה שהיה שם זה פרקים משנות השישים של סטאר טראק...ומה ךעשות? התאהבתי! אני פשוט חולה על מר.ספוק! הוא כזה אהבל! קורע אותי כל פעם מחדש! מקווה להבין משהו ממה שאתם כותבים כאן! סתיו