הכבשה השחורה
New member
שלום
שיטוט מקרי כתוצאה משעמום הביא אותי לפה, ואני מניחה שזה לא יד המקרה. קראתי כמה מההודעות של החבר´ה פה ורציתי לדעת קצת יותר על הל"ל.. אני לא בדיוק חוזרת בשאלה וגם לא דתיה. פשוט יצא לי לטעום קצת יותר מדי מהפרי האסור ולגלות שהוא טעיםםםםםםםםם. יאמממממממממי..
שיטוט מקרי כתוצאה משעמום הביא אותי לפה, ואני מניחה שזה לא יד המקרה. קראתי כמה מההודעות של החבר´ה פה ורציתי לדעת קצת יותר על הל"ל.. אני לא בדיוק חוזרת בשאלה וגם לא דתיה. פשוט יצא לי לטעום קצת יותר מדי מהפרי האסור ולגלות שהוא טעיםםםםםםםםם. יאמממממממממי..