שלום

שלום

שיטוט מקרי כתוצאה משעמום הביא אותי לפה, ואני מניחה שזה לא יד המקרה. קראתי כמה מההודעות של החבר´ה פה ורציתי לדעת קצת יותר על הל"ל.. אני לא בדיוק חוזרת בשאלה וגם לא דתיה. פשוט יצא לי לטעום קצת יותר מדי מהפרי האסור ולגלות שהוא טעיםםםםםםםםם. יאמממממממממי..
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פטיש זה אתה?...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

רינהא

New member
שבוע טוב לך כבשה שחורה

בחרת לך "ניק נחמד" בעיני מי את כבשה שחורה? ומהו הפרי האסור שטעמת- יש המון כאלו- ולא כולם חושבים שהם אסורים. הל"ל מסייעת לאנשים שהיו חרדים והחליטו מרצונם לחיות כחילונים, ליותר פרטים את מוזמנת להתקשר לטלפון 73-70-70-1700 בשעות 18:30-22:00 בימי חול ביום ששי בין 12:00 ל 16:00 ובמוצ"ש ביין 19:30 ל 22:00. ואת בהחלט יכולה להשאר אנונימית עם הכינוי כבשה שחורה או כל שם שתבחרי לעצמך. נשמח לדבר איתך. רינה הל"ל-ירושלים
 

סיטרא

New member
די כבר רינה ! ../images/Emo24.gif

כל הזמן את מטיפה, תיכף יגידו שהלל זו כפיה חילונית ! בכולופן, רציתי נורא להתקשר אתמול אבל חששתי שלא אתקבל לקהילה, המון הצלחה לך רינה בהבאת נשמות תועות לכור מחצבתן ויהי רצון שיקויים בך הפסוק "אשת חיל" כי אכן, אישה גדולה מהחיים את , ובהזדמנות זו ( רגע לפני יציאתי לצה"ל לעוד שבוע ) אני רוצה להגיד המון המון תודה על מה שהל"ל נתנה לי, במיוחד את רינה !! אתם עושים עבודה נהדרת , עם אנשים כמוכם המדינה שלנו הייתה נראית שונה !! אוהבותכם !! אתם מקסימים ונפלאים !! < ברגע זה סיטרא אורז את תיקו לעוד שבוע בצה"ל >
 
וברוכה הבאה../images/Emo24.gif

ואחלה ניק בחרת
 
למעלה