שלום

שלום

אני חייל משוחרר,בן 22 וחצי השתחררתי בנובמבר האחרון מהצבא.יש לי בעיות קשב וריכוז שמתלוות אליהן גם בעיות חוסר בטחון עצמי שמשפיע עליי בכל תחומי החיים,ההתלבטות שלי היא לגבי נושא של בחירת מקצוע.העניין הוא כזה,אני מצד אחד בן אדם ללא כישורים טכניים כל כך מה שנקרא ''ידיים שמאליות'',ובגלל שמתמטיקה היה צד יותר חזק אצלי [4 יח''ל] אז הכיוון שלי הוא כנראה יותר ''ריאלי'' כך שכיווני ההנדסה וההנדסאי למיניהם דיי יורדים מהפרק [הנושא הטכני] מה שדיי משאיר לי את הטווח של מה שנקרא ''כלכלה ומנהל עסקים''. בלי קשר יש לי תעודת בגרות מלאה עם ממוצע בינוני-גבוהה [88] עם בונוסים,שיש לציין שהגעתי לממוצע הזה בעיקר בעזרת הקלות במבחנים שבלעדיהן הממוצע היה נמוך בעשור להערכתי.הייתי בנוסף לכל זה בהכוונה מקצועית במכון ''אדם מילוא'' שם הומלץ לי ללמוד בהתחלה הנהלת חשבונות ובמידה ואני מצליח בכיוון הזה להמשיך ללימודים אקדמאיים. בשורה התחתונה אני בהתלבטות אם להירשם למועד של אוקטובר השנה,או להירשם למועד של אוקטובר 2015 כשהשנה אני יתחיל ללמוד הנהלת חשבונות וינסה לעבוד בתחום.אגב מבירור ראיתי שאני יכול להירשם לאריאל ללא פסיכומטרי בתוספת מכינה,או לאוניברסיטה הפתוחה ללא תנאי כניסה כלל. רצתי להתייעץ אתכם מה דעתכם. תודה רבה
 
כמה דברים,

באופן כללי, ללמוד ולדעת הנהלת חשבונות זה בסיס טוב לתחום העסקים והחשבונאות, וגם מקצוע בפני עצמו.
השאלות הן
א. האם זה מעניין אותך? ב. האם כבר ברור לך מה המסלול שאתה רוצה ללמוד בו או שזה עדיין
בגדר התלבטות/משהו בקו כללי בלבד?

לגבי קשב וריכוז וחוסר בטחון עצמי, יש היום הרבה כלים ודרכים להתמודד עם זה, גם בהקשר של לימודים וגם
בהקשרים אחרים.
 
למעלה