שלום...
אני חדש פה בפורום...והגעתי לכאן בעקבות תחושות שונות שאני חש... אני במצב מאוד לא ברור בחיים שלי, אני חייל משוחרר ואני מאוד מתלבט בנוגע להמשך מסלול חיי... מאז השחרור עבדתי קצת ועשיתי פסיכומטרי ממש לפני כמה ימים (מה שתורם לתחושות החוסר וודאות) מרבית החברים שלי מאוד בטוחים במה הם הולכים לעשות, אחדים כבר באמצע תואר, אחרים המשיכו בקבע ונוצר מצב שמצאתי עצמי מתחבט עם עצמי מבלי שאוכל לשתף ולהתייעץ עמם... מאז שאני זוכר את עצמי סבלתי מחוסר ביטחון ומדימוי עצמי נמוך. יש לי פחדים שאני לא אצליח במה שאבחר לעשות, או לא אוהב, או לא אבחר נכון... אני מאמין שהדברים האלה הם דברים נורמלים שאנשים שמצב שלי עוברים אבל יש לי הרגשה שאצלי הדברים יותר עמוקים...בעיקר ההרגשה שלא אצליח ולא אבחר נכון... אני כל הזמן במחשבות לגבי מה ללמוד, מה לעשות וכל שאני חושב על זה יותר, ככה אני מאבד את עצמי יותר...
אני חדש פה בפורום...והגעתי לכאן בעקבות תחושות שונות שאני חש... אני במצב מאוד לא ברור בחיים שלי, אני חייל משוחרר ואני מאוד מתלבט בנוגע להמשך מסלול חיי... מאז השחרור עבדתי קצת ועשיתי פסיכומטרי ממש לפני כמה ימים (מה שתורם לתחושות החוסר וודאות) מרבית החברים שלי מאוד בטוחים במה הם הולכים לעשות, אחדים כבר באמצע תואר, אחרים המשיכו בקבע ונוצר מצב שמצאתי עצמי מתחבט עם עצמי מבלי שאוכל לשתף ולהתייעץ עמם... מאז שאני זוכר את עצמי סבלתי מחוסר ביטחון ומדימוי עצמי נמוך. יש לי פחדים שאני לא אצליח במה שאבחר לעשות, או לא אוהב, או לא אבחר נכון... אני מאמין שהדברים האלה הם דברים נורמלים שאנשים שמצב שלי עוברים אבל יש לי הרגשה שאצלי הדברים יותר עמוקים...בעיקר ההרגשה שלא אצליח ולא אבחר נכון... אני כל הזמן במחשבות לגבי מה ללמוד, מה לעשות וכל שאני חושב על זה יותר, ככה אני מאבד את עצמי יותר...