שלום

שלום

שאלה דחופה? אני מרגישה יחסיות די בסדר פרט לכאבראש קטן וסתם מדדתי חום וזה יראה 37.1 למה ? זה בסדר בקיץ אין ממה לפחד?
 
למעלה