חמודה האחת 1
New member
שלום
שאלה דחופה? אני מרגישה יחסיות די בסדר פרט לכאבראש קטן וסתם מדדתי חום וזה יראה 37.1 למה ? זה בסדר בקיץ אין ממה לפחד?
שאלה דחופה? אני מרגישה יחסיות די בסדר פרט לכאבראש קטן וסתם מדדתי חום וזה יראה 37.1 למה ? זה בסדר בקיץ אין ממה לפחד?