שלום!!!!!!!!!!!

R h o n e

New member
שלום!!!!!!!!!!!

מה קורה?
עמיר בניון =
וכל מילה נוספת מיותרת אבי בניון =
לא מכיר, אך אשמח לעשות בינינו הכרות . על איזה שירים תמליצו לי?
 

טל טל 20

New member
ברוך הבא ../images/Emo24.gif

ממליצה בחום על התקליט "אברהם" של אבי בניון כל השירים יפים נסה ותווכח !
 

יואב ח

New member
אני דווקא רוצה להציע

שתתחיל בדיסק "לא אוותר". גם לשם הכרונולוגיה - תראה איך זמר מתפתח... וגם כי נראה לי שככה יותר קל להתחבר. סתם הרגשה כזאת...
 
למעלה