שלום אני חדש בפורום
S Sith Master New member 18/8/03 #4 ברוך הבא../images/Emo19.gif מקווה שתהנה, שתכתוב הרבה, אבל לא תפתח המון דיונים חדשים, אלא תגיב הרבה! *אל תגידו שלא השתדלתי*
ברוך הבא../images/Emo19.gif מקווה שתהנה, שתכתוב הרבה, אבל לא תפתח המון דיונים חדשים, אלא תגיב הרבה! *אל תגידו שלא השתדלתי*
P Padme Amidala New member 18/8/03 #5 ברוך הבא! ../images/Emo24.gif ספר לנו קצת איזה סרט הכי אהבת, איזה דמות, מה אתה אוהב בסאגה...
י יMצ New member 24/8/03 #8 אני כי../images/Emo35.gif סרט: פרק 4 התקוה החדשה דמות: C3-PO ג'די: יודה כלי טייס: כנףA כלי נשק: חרב אור
אני כי../images/Emo35.gif סרט: פרק 4 התקוה החדשה דמות: C3-PO ג'די: יודה כלי טייס: כנףA כלי נשק: חרב אור