שלום EVIKE ולכולם.ככל הנראה בקרוב נצטרך להפרד

boriska1

Member
שלום EVIKE ולכולם.ככל הנראה בקרוב נצטרך להפרד

רוצה להביע תודה והערכה רבה. היה נחמד אם יעשה שרשור פרידה וישתתפו בו כאלה הפעילים וכאלה שהיו פעלים בעבר
 

noemi2

New member
שבוע טוב לכל החברים


סליחה,לא כל כך הבנתי ממי צריכים להיפרד? מהפורום או מ boriska מה שלום כולם?איך מסתדרים עם ה קורונה?לי מאוד קשה.פוחדת לצאת מהבית.לא חזרתי לפעילויות שלי,בריכה,התנדבות,הרצאות במועדון.גם את הבנים ונכדים פוגשת מדי פעם,לא ביחד.אני ובעלי בגיל סיכון ועם מחלות רקע.מקווה שימצאו מהר חיסון. שבוע טוב לכולם ובריאות ונחת.
 

evike

Active member
מנהל
כל כך מוכר, נעמי. רוב החברים בגיל שמצריך זהירות

רק נקווה שיימאס לווירוס מהאנושות
 

boriska1

Member
נעבור גם את זה. תוך כחצי שנה תהיה תרופה יעילה, תוך שנה כנראה

יהיה חיסון והכל יהיה טוב, כפי שהיה. אולי לא נסע הרבה לחו"ל כפי שהיה , אבל מבחינות אחרות נחזור לשגרה, אינשאללה לי יחסרו המרחצאות של בודפשט והייביס
 

evike

Active member
מנהל
למה להפרד? מי שבא לו להכנס לפורום, ברוך הבא

מי שלא בא לו, גם הוא מבורך. לא צריך להיות כל כך דרסטי של להפרד. גם מי שעוזב ונוסע לחיות בחו"ל, אין סיבה שלא יקפוץ לכאן מידי פעם. אפילו הפייסבוק לא לגמרי הצליח לדחוק אותנו. אני רק מקווה שהכל בסדר אצלך.
שבוע נפלא לכולם.
 

evike

Active member
מנהל
ראיתי באחד הפורומים פרסום כללי על כך

לא חשבתי שלזה התכוונת. ההנהלה לא הודיעה בצורה מסודרת על כך בכל הפורומים, לכן חלקם כלל לא מודעים לכך. הם לא מתחזקים את האתר, לא משנים ולא משפרים. לא פלא שהרבה ברחו לפייסבוק ודומיו. חבל, כי יש מקום גם לפורומים, ולפעמים הם עולים על מה שנעשה בפייסבוק. ועוד יותר חבל, שכל החומר הרבה והמועדפים שנאגרו כאן בפורום, ילכו לאיבוד. גם אם הפורום כמעט ולא פעיל (חלק מזה באשמת ההנהלה הכללית) עדיין אנשים נכנסים, שואלים, ויש גם שישר מחפשים בהודעות השמורות והחשובות.
 
למעלה