*-*SUNSHINE*-*
New member
שלום שלום...../images/Emo9.gif
רציתי להתייעץ איתכם בקשר לאיפור. מחר אני הולכת למסיבה גדולה,וחשוב לי שהאיפור יהיה מושלם(כמו תמיד). אני בעיקר מאפרת את אזור העיניים מפני ששפתונים אני ממש ממש לא אוהבת וגם לא ממש צריכה ולעיתים קצת סומק
. אני לובשת צבעים של לבן וג´ינס וקשה מאוד להתאים איפור לזה. העיניים הן בצבע תכלת-ירוק ולא כל הצבעים מתאימים לי(רואים איזו בעיתית אני??) על מה ממליצים? -שני-
רציתי להתייעץ איתכם בקשר לאיפור. מחר אני הולכת למסיבה גדולה,וחשוב לי שהאיפור יהיה מושלם(כמו תמיד). אני בעיקר מאפרת את אזור העיניים מפני ששפתונים אני ממש ממש לא אוהבת וגם לא ממש צריכה ולעיתים קצת סומק