שלום שלום...

*-*SUNSHINE*-*

New member
שלום שלום...../images/Emo9.gif

רציתי להתייעץ איתכם בקשר לאיפור. מחר אני הולכת למסיבה גדולה,וחשוב לי שהאיפור יהיה מושלם(כמו תמיד). אני בעיקר מאפרת את אזור העיניים מפני ששפתונים אני ממש ממש לא אוהבת וגם לא ממש צריכה ולעיתים קצת סומק
. אני לובשת צבעים של לבן וג´ינס וקשה מאוד להתאים איפור לזה. העיניים הן בצבע תכלת-ירוק ולא כל הצבעים מתאימים לי(רואים איזו בעיתית אני??) על מה ממליצים? -שני-
 

שרון 25

New member
סאנשיין,

אני ממליצה לך על הגוונים הסגולים או על צלליות בגווני חום וכמובן מסקרה ועיפרון שחור.
 

דנהx

New member
לסאנשיין

אוקי אז ככה , זה נכון שאי אפשר להתאים כל כך צלליות ...ללבן וגינס אבל לפני כמה זמן ... בת דודה שלי הייתה אצלי והיא מבינה מאוד באיפור... היא הולכת ללמור אצל שלי גפני. היא הראתה לי קטלוג של כל מיני סיגננות... אניט הייתי ממליצה לך את המראה הלטיני... זאת אומרת כמה שפחות מאופר .. צללית בגוון חום.. בז´ בעדינות .. סומק בגוון טיפה יותר ככה מצבע העור שלך מסקרה שחורה ואם לא צריך עיפרון בעניים אז לא .. ואם אי אפשר בלעדיו אז. לשים עיפרון חלש.. אפילו שאת לא אוהבת שפתונים הם אלה שיעשו את האיפור מושלם!! אז אני ממליצה על שפתון ממש בהיר ואפילו מבריק.. רק כדאי שיהיה מושלם ... ובהצלחה!! דנה
 
שני.....

שלום גם לך שני היקרה,הצעתי היא גם כן גוונים של חום אך את יכולה גם כן ללכת על גוונים של תכלת וכחול.תהני במסיבה,אני יודעת שאני אהנה. אוהבת,אוהבת לאהוב 1.
 
כן מתאימים לך כל הצבעים!

כל צבע מתאים לכל אחד! זה תלוי איך משתמשים בכל דבר... זה בכלל לא בעיה... את יכולה לשים צללית באיזה צבע שבא לך.. סגול משתלב יפה עם ירוק.. ופשוט תשימי מסקרה שחורה, אם את רוצה שימי אילינר, פס דק של צללית מתחת לעין ועפרון שחור. ושימי סומק... פשוט ויפה.. בהצלחה! רעות
 
למעלה