שלום שלום |çéáå÷|

B1TCH

New member
שלום שלום |çéáå÷|

אני מת לאיזה פרוגרס חדש וטוב אני עדיין תקוע ב-perfect stranger וב-freq עם שני הדיסקים המטורפים האלה... יש המלצות? תודה =]
 

B1TCH

New member
ליש כבר יש אחי אבל תודה בכל זאת...

yotopia גם יש...מישהו המליץ פה על ליקוויד סול...אני ינסה =] תודה כולם...שיהיה חורף חם ונעים!
 

ryzing sun

New member
שמעתי liquid soul בזמן האחרון וזה

מומלץ. אלבום אחד וטרקים מאוספים יש לו כרגע.
 

Accider

New member
קח כמה אלבומים....

andromeda - temptations flugbegleiter - pilotfilm behind blue eyes - 2005 - iboga phony orphants - symphony xibalba - promo x תהנה.
 
למעלה