שלום שושי!!

שלום שושי!!

שלום ! שמי שושי ואני בן שושי וחצי מהעיר שושי!!! אני אוהב לראות שושי בטונות ולשחק אם שושי ולדבר איתו!!! שיהיה לכם ברנשה בריות, תופ בחיים ולא תיו צרות ורק טוב... מקווה שאני יעהב בפורום שושי הזה..... שושי + שושי = 2 שושי
 
../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

רוצה לספר לנו על משהו?
 
למעלה