שלום, רציתי רק...

shaniyefet

New member
שלום, רציתי רק...

לדעת איך אפשר לצטף לנוער מרצ. אני ממש מעוניינת. וגם הייתי רוצה להיות פעילה. עד היום חיפשתי ועכשיו מצאתי... שני
 

shaniyefet

New member
נ.ב. אני צריכה

גם לדעת עוד קצת.. על הכל. אז אלון? הבנתי שאתה.. לא יודעת בזה.
 
מאיפה את בארץ?

אם תגידי איפה את גרה נכל לדעת לאיזה סניף את משתיכת ולקשר אותך עם יו"ר הסניף.
 

yyzz

New member
מזכרת בתיה

מוזמנת לרחובות בכל יום שני ב19:00 (למעט יום שני הקרוב) צרי איתי קשר ל 056-343291 יובל, יו"ר הסניף.
 
טוף, מה זה נוער מרצ ואיך מצטרפים?

נוער מרצ היא תנועת נוער, במסגרת התנועה עוברים פעולות פעם בשבוע על נושאים רחבים ונרחבים, בין אם זה דיונים פילוסופים על מהות החיים, טבע האדם ובין עם דיונים על נושאים אקטואליים יותר ופחות כמו הסיכסוך ישראלי-פלשתיני, איכות סביבה, מעמד האישה וכו´ וכו´ וכו´. הפעולות הן יחסית ברמה גבוהה, וחינוך הוא חינוך ששואף לאובייקטיביות, הטלת ספק, פלורליזם וכדו´. בנוסף לפעולות השבועיות בהם מגבשים ומפתחים את האידאולגיה שלך, יש גם את הוצאת האידאולוגיה לשטח, מה שנקרא פעילות שטח: הפגנות, חלוקת חומר הסברה בצמתים וכדו´. אחד העקרונות החשובים בנוער מרצ, הוא עיקרון הנוער מוביל נוער, על רגל אחת העקרון מדבר על זה שהנוער ינהיג את עצמו, (כמעט) כל הניהול השוטף של התנועה נעשה ע"י הנוער, הנוער הוא זה שרושם את החומרי הסברה, הוא זה שיוזם את ההפגנות, הוא זה שמגבש את ההחלטות וכדו´... בנוסף לכל זה, יש גם פעילויות ארציות ואזוריות דוגמת סמינרים... טוף, זה הכל על רגל אחת, אני בטוח שכשתצטרפי תקבלי עוד המון המון מידע לגבי הגופים השונים בנוער... ההנאה מובטחת! (ג´יז אני נשמע כמו פרומושין זול...) בכל מקרה, כדי להצטרף תשאירי לי באיסיקיו (1539332) או בדואל [email protected] או במסרים של תפוז, הודעה ובה הפרטים הבאים שלך: שם מלא מספר טלפון מספר טלפון נייד כתובת תאריך לידה כיתה האם את אוכלת בשר / צמחונית / טבעונית? אי סי קיו דואל מספר תעודת זהות רשמי את הדברים שאת רוצה שיודיעו לך עליהם: סמינרים, פעולות שבועיות, פעילות שטח. זה הכל, ללא תשלום ללא כלום, ההצטרפות היא חינם... אני מאמין שדי מהר יתחילו להזמין אותך לפעילויות שבחרת שאת רוצה להגיע אליהן. אלון.
 
הפעולות הן *יחסית* ברמה גבוהה ?!?

בהחלט פרומוש´ן חיובי ..
 
אתה מציע שאולי נעבור לתנועה קצת

יותר איכותית ?
איכ, די סמיילים, די. עדי. מכורה. בלי "ש.." בתחתית ההודעה. גם עקבית.
 

smile2life

New member
שאני אעלב אישית?../images/Emo122.gif

משהו אישי נגד סמיילים? LONG LIVE THE SMILE
 

smile2life

New member
תיקון טעות אחת קטנה אלון

נוער מרצ אינו "תנועת נוער" אלא "ארגון נוער" ויש הבדלים גדולים יותר מסמנטיקה וחוק. מני
 
למעלה