שלום צריך עזרה. כל האוסף של המוזיקה שלי אלך לי מהמחשב . נראה שלמחשב שלי יש וירוס . תערולי לעשות תיקיה חדשה. אני מאמין שרק הפורום הזה יכול לעשולי תקיה של מוזיקה חזקה בטרנס חורק לאוזניים