שלום צריך עזרה.

חנניה331

New member
שלום צריך עזרה.

כל האוסף של המוזיקה שלי אלך לי מהמחשב . נראה שלמחשב שלי יש וירוס . תערולי לעשות תיקיה חדשה. אני מאמין שרק הפורום הזה יכול לעשולי תקיה של מוזיקה חזקה בטרנס חורק לאוזניים
 

חנניה331

New member
למה אתה חושב כך

אני מכבד את הםורום הזה. עם לא האיתי כמוכם אולי כן האתי ממסתלבת אבל זה תעות אופתית שלך.
 

חנניה331

New member
בקיצור אין לי מוזיקה

תעזרו לי להרכיב תיקיה של מוזקה חדשה זות אומרת תשלחו המלצות.
 
למעלה