שלום עכשיו תובעים להעלות פלסטינים על קוי השומ

מצב
הנושא נעול.
כן משלמים ובכל מקרה לא משנה גזענות לשמה

כן משלמים ובכל מקרה לא משנה גזענות לשמה
תייר שוודי שבא לישראל משלם מס? לא ובכל זאת זכותו לנסוע בתחבורה ציבורית. גם ישראלי שבא ללונדון או לכל מקום בחו"ל. לא משלם מס רק על התחבורה עצמה.
זו פשוט גזענות.
ובכל מקרה מאחר שפלשתינים שגרים בשטחים הכבושים נמצאים תחת שלטונה של ישראל, תחת משטר צבאי ממושך, הגוף הכובש והשולט אמור לדאוג לרווחתם. דבר שכידוע לא נעשה אלא להיפך.
 

droriko

New member
את אומרת "כן משלמים" כאילו זאת אמת צרופה

כן משלמים ובכל מקרה לא משנה גזענות לשמה
תייר שוודי שבא לישראל משלם מס? לא ובכל זאת זכותו לנסוע בתחבורה ציבורית. גם ישראלי שבא ללונדון או לכל מקום בחו"ל. לא משלם מס רק על התחבורה עצמה.
זו פשוט גזענות.
ובכל מקרה מאחר שפלשתינים שגרים בשטחים הכבושים נמצאים תחת שלטונה של ישראל, תחת משטר צבאי ממושך, הגוף הכובש והשולט אמור לדאוג לרווחתם. דבר שכידוע לא נעשה אלא להיפך.
את אומרת "כן משלמים" כאילו זאת אמת צרופה
הם לא משלמים שום דבר, לא מס הכנסה,לא מע"מ לא כלום. אין לי כח אפילו להתחיל להסביר מרוב שזה מובן מאליו.

ישראל לא אמורה לדאוג לרווחתם , הרשות אחראית לכל ענייני הרווחה הפלסטינים,לדוגמא היא זאת שאחראית על מחיר הלחם
http://www.alternativenews.org/hebr...omy-of-the-occupation/711-2011-09-15-15-54-42
 
מי אחראי על הנגישות של תושב שכם לקרובי משפחתו

את אומרת "כן משלמים" כאילו זאת אמת צרופה
הם לא משלמים שום דבר, לא מס הכנסה,לא מע"מ לא כלום. אין לי כח אפילו להתחיל להסביר מרוב שזה מובן מאליו.

ישראל לא אמורה לדאוג לרווחתם , הרשות אחראית לכל ענייני הרווחה הפלסטינים,לדוגמא היא זאת שאחראית על מחיר הלחם
http://www.alternativenews.org/hebr...omy-of-the-occupation/711-2011-09-15-15-54-42
מי אחראי על הנגישות של תושב שכם לקרובי משפחתו
בחברון?
מי אחראי על הנגישות של תושב טול כרם לאוניברסיטת ביר זית?
לאמת פנים רבות, וגם הטיעונים שלך אינם אמת צרופה.
 

droriko

New member
יש חברות תחבורה פלסטיניות

מי אחראי על הנגישות של תושב שכם לקרובי משפחתו
בחברון?
מי אחראי על הנגישות של תושב טול כרם לאוניברסיטת ביר זית?
לאמת פנים רבות, וגם הטיעונים שלך אינם אמת צרופה.
יש חברות תחבורה פלסטיניות
 

droriko

New member
וכותבים לך שחור על גבי לבן בעצומה

למה לא? זאת תחבורה ציבורית, ואם אדם נמצא
בשטחי ישראל אין סיבה שהוא לא יוכל להשתמש בשירותים שניתנים לכל אדם, כולל תחבורה ציבורית. האם הגיוני לא למכור במכולת למי שאינו אזרח ישראלי? האם הגיוני לבדוק תעודת זהות בכניסה לאוטובוס? ברור כשמש שאסור להפלות על פי לאום או אזרחות בנתינת שירותים בסיסיים כמו תחבורה ציבורית.
וכותבים לך שחור על גבי לבן בעצומה
כשהפלסטינים מציקים לנוסעים היהודים, אז תפסיק לשחק אותה אחד מהאו"ם ותבין שצריך לעשות הפרדה בין השניים. את השנאה ההדדית בין שני העמים שהושרשה בהם עוד מילדותם אי אפשר לפתור באוטובוס משותף.
 
אז בוא נפריד בין הנושאים.

וכותבים לך שחור על גבי לבן בעצומה
כשהפלסטינים מציקים לנוסעים היהודים, אז תפסיק לשחק אותה אחד מהאו"ם ותבין שצריך לעשות הפרדה בין השניים. את השנאה ההדדית בין שני העמים שהושרשה בהם עוד מילדותם אי אפשר לפתור באוטובוס משותף.
אז בוא נפריד בין הנושאים.
לגבי הנושא הכספי, אתה צודק: אזרחי ישראל בונים לעצמם תחבורה ציבורית ולא ברור למה נכון לסבסד אותה לכל תושב זר. הדבר נכון כמובן גם לגבי תיירים. לדעתי, ההחלטה לסבסד גם עבור תיירים,פליטים וגם עבור פלסטינאים היא נכונה: המשק הישראלי מרוויח משהותם כל עוד זו חוקית. יש להתמודד עם שהות בלתי חוקית אבל בטח שלא באמצעות התחבורה הציבורית.

לגבי "הצקות", לא הוכח שיש כאלו. זה שכותבי העצומה כתבו משהו לא הופך את זה לנכון, עיין ערך תופעת הלינץ' בפייסבוק. הנייר סובל הכל ועמוד האינטרנט סובל אף יותר מכך. בכל מקרה, האחראי לסדר באוטבוס הוא הנהג. אם אין ביכולתו לדאוג לסדר שיזעיק משטרה. אין הבדל בין ערסים פלסטינאים לבין ערסים יהודים. ללא ספק ישנם פלסטינאים שנוסעים באוטבוס מבלי להטריד נוסעים אחרים והם לא צריכים להיפגע מהתנהגותם של אחרים ואוזלת ידו של הנהג.

לגבי בדיקת ת.ז. בדן: מי קבע שלנהג אוטבוס יש סמכות לבקש תעודת זהות? הוא לא שייך לכוחות הביטחון. חוץ מזה, הוא גם לא צריך. תפקידו העיקרי הוא לנהוג ולשמור על הסדר ולא להיות פקיד במשטרת גבולות ניידת.
 

droriko

New member
אבל אתה לא יכול לשים שוטר בכל אוטובוס

אז בוא נפריד בין הנושאים.
לגבי הנושא הכספי, אתה צודק: אזרחי ישראל בונים לעצמם תחבורה ציבורית ולא ברור למה נכון לסבסד אותה לכל תושב זר. הדבר נכון כמובן גם לגבי תיירים. לדעתי, ההחלטה לסבסד גם עבור תיירים,פליטים וגם עבור פלסטינאים היא נכונה: המשק הישראלי מרוויח משהותם כל עוד זו חוקית. יש להתמודד עם שהות בלתי חוקית אבל בטח שלא באמצעות התחבורה הציבורית.

לגבי "הצקות", לא הוכח שיש כאלו. זה שכותבי העצומה כתבו משהו לא הופך את זה לנכון, עיין ערך תופעת הלינץ' בפייסבוק. הנייר סובל הכל ועמוד האינטרנט סובל אף יותר מכך. בכל מקרה, האחראי לסדר באוטבוס הוא הנהג. אם אין ביכולתו לדאוג לסדר שיזעיק משטרה. אין הבדל בין ערסים פלסטינאים לבין ערסים יהודים. ללא ספק ישנם פלסטינאים שנוסעים באוטבוס מבלי להטריד נוסעים אחרים והם לא צריכים להיפגע מהתנהגותם של אחרים ואוזלת ידו של הנהג.

לגבי בדיקת ת.ז. בדן: מי קבע שלנהג אוטבוס יש סמכות לבקש תעודת זהות? הוא לא שייך לכוחות הביטחון. חוץ מזה, הוא גם לא צריך. תפקידו העיקרי הוא לנהוג ולשמור על הסדר ולא להיות פקיד במשטרת גבולות ניידת.
אבל אתה לא יכול לשים שוטר בכל אוטובוס
ככה שאין ברירה אלא שהנהג יבדוק את תעודת זהות. אין לו סמכות? אז שהמחוקק יעשה שתהייה לו סמכות, כל כך פשוט שאני לא מבין למה לא עושים את זה.

לגבי הצקות גזעניות, גם על הרכבת הקלה אמרו שזה סתם עלילה של ימנים ומיום ליום אתה שומע בחדשות על יותר מקרים של אלימות גזענית ברקל. גם על הסודנים אמרו שהם שה תמים ושהמקומיים מעלילים עליהם עלילות כי הם לא אוהבים שחורים וכל יום אתה שומע בחדשות על סודני שאונס או שודד.
בוא לא נהייה כאלה תמימים,הפלסטינים מתעבים אותנו, הם גדלו על ברכי הפרוטוקולים של זקני ציון, זה לא נשמע לי כזה מופרך שהם מציקים ליהודים באוטובוסים. אז יש כמה פלסטינים שהם ילדים טובים,יופי,אבל עדיין יהודים מרגישים מטרד בקוים האלה אז איך אתה פותר את זה?
 
נהג לא צריך להתעסק עם תעודות זהות מאותה סיבה

אבל אתה לא יכול לשים שוטר בכל אוטובוס
ככה שאין ברירה אלא שהנהג יבדוק את תעודת זהות. אין לו סמכות? אז שהמחוקק יעשה שתהייה לו סמכות, כל כך פשוט שאני לא מבין למה לא עושים את זה.

לגבי הצקות גזעניות, גם על הרכבת הקלה אמרו שזה סתם עלילה של ימנים ומיום ליום אתה שומע בחדשות על יותר מקרים של אלימות גזענית ברקל. גם על הסודנים אמרו שהם שה תמים ושהמקומיים מעלילים עליהם עלילות כי הם לא אוהבים שחורים וכל יום אתה שומע בחדשות על סודני שאונס או שודד.
בוא לא נהייה כאלה תמימים,הפלסטינים מתעבים אותנו, הם גדלו על ברכי הפרוטוקולים של זקני ציון, זה לא נשמע לי כזה מופרך שהם מציקים ליהודים באוטובוסים. אז יש כמה פלסטינים שהם ילדים טובים,יופי,אבל עדיין יהודים מרגישים מטרד בקוים האלה אז איך אתה פותר את זה?
נהג לא צריך להתעסק עם תעודות זהות מאותה סיבה
שאינו צריך להתעסק עם כסף.
אם יש צורך לבדוק תעודות זהות באוטובוסים אז שיעסיקו מאבטחים באוטובוסים.
בכל מקרה, בתופעת השב"חים צה"ל, המשטרה ומשמר הגבול צריכים לטפל, לא נהגי אוטובוס.
 

droriko

New member
אין כסף וכח אדם בשביל מספיק מאבטחים

נהג לא צריך להתעסק עם תעודות זהות מאותה סיבה
שאינו צריך להתעסק עם כסף.
אם יש צורך לבדוק תעודות זהות באוטובוסים אז שיעסיקו מאבטחים באוטובוסים.
בכל מקרה, בתופעת השב"חים צה"ל, המשטרה ומשמר הגבול צריכים לטפל, לא נהגי אוטובוס.
אין כסף וכח אדם בשביל מספיק מאבטחים
בתקופת הפיגועים,שדרשה הרבה יותר את המאבטחים מעכשיו, ראית מעט מאד פעמים מאבטח עולה לאוטובוס בשומרון. אם הנהגים לא היו מסננים מהאוטובוס את כל מי שאין לו תעודה כחולה המצב היה קטסטרופה.
 
אם היו מספיק מאבטחים לכל קווי האוטובוס בארץ

אין כסף וכח אדם בשביל מספיק מאבטחים
בתקופת הפיגועים,שדרשה הרבה יותר את המאבטחים מעכשיו, ראית מעט מאד פעמים מאבטח עולה לאוטובוס בשומרון. אם הנהגים לא היו מסננים מהאוטובוס את כל מי שאין לו תעודה כחולה המצב היה קטסטרופה.
אם היו מספיק מאבטחים לכל קווי האוטובוס בארץ
אין בעיה למצוא מספיק מאבטחים רק לקווי השומרון.
 

droriko

New member
לא היו לכל קוי האוטובוס לישראל

אם היו מספיק מאבטחים לכל קווי האוטובוס בארץ
אין בעיה למצוא מספיק מאבטחים רק לקווי השומרון.
לא היו לכל קוי האוטובוס לישראל
אם היו מאבטח אפילו על רוב האוטובוסים אז לא היו פיגועים
 
היתה תקופה שכמעט על כל אוטובוס באיזור חיפה

לא היו לכל קוי האוטובוס לישראל
אם היו מאבטח אפילו על רוב האוטובוסים אז לא היו פיגועים
היתה תקופה שכמעט על כל אוטובוס באיזור חיפה
היה מאבטח.
ואתה יודע מה, אפילו אם היו מאבטחים רק על 10% מהאוטובוסים בארץ - זה עדיין הרבה יותר ממה שדרוש לקווי השומרון (כמה מהווים קווי השומרון מכלל התח"צ בארץ? לא יודע בדיוק, אבל בטוח פחות מ-5%).
 

droriko

New member
אני לא יודע מה היה בחיפה

היתה תקופה שכמעט על כל אוטובוס באיזור חיפה
היה מאבטח.
ואתה יודע מה, אפילו אם היו מאבטחים רק על 10% מהאוטובוסים בארץ - זה עדיין הרבה יותר ממה שדרוש לקווי השומרון (כמה מהווים קווי השומרון מכלל התח"צ בארץ? לא יודע בדיוק, אבל בטוח פחות מ-5%).
אני לא יודע מה היה בחיפה
אני באותה תקופה הייתי נמצא הרבה בפתח תקווה, הייתי יושב עם המאבטחים כל יום בשניצלים של יוגי(הבן של פיני כהן מדן) בתחנה המרכזית בפתח תקווה , הם כולם שם היו חברים שלי , והם עשו שם עבודה מצויינת . אבל עדיין לא יכולת לשים כל אחד באוטובוס, כמות האוטובוסים בפתח תקווה היתה עצומה(מזכיר לך שאז עוד החזקנו בקוים הפנימים של פתח תקווה)
 

droriko

New member
והנה ההוכחה להצקות

אז בוא נפריד בין הנושאים.
לגבי הנושא הכספי, אתה צודק: אזרחי ישראל בונים לעצמם תחבורה ציבורית ולא ברור למה נכון לסבסד אותה לכל תושב זר. הדבר נכון כמובן גם לגבי תיירים. לדעתי, ההחלטה לסבסד גם עבור תיירים,פליטים וגם עבור פלסטינאים היא נכונה: המשק הישראלי מרוויח משהותם כל עוד זו חוקית. יש להתמודד עם שהות בלתי חוקית אבל בטח שלא באמצעות התחבורה הציבורית.

לגבי "הצקות", לא הוכח שיש כאלו. זה שכותבי העצומה כתבו משהו לא הופך את זה לנכון, עיין ערך תופעת הלינץ' בפייסבוק. הנייר סובל הכל ועמוד האינטרנט סובל אף יותר מכך. בכל מקרה, האחראי לסדר באוטבוס הוא הנהג. אם אין ביכולתו לדאוג לסדר שיזעיק משטרה. אין הבדל בין ערסים פלסטינאים לבין ערסים יהודים. ללא ספק ישנם פלסטינאים שנוסעים באוטבוס מבלי להטריד נוסעים אחרים והם לא צריכים להיפגע מהתנהגותם של אחרים ואוזלת ידו של הנהג.

לגבי בדיקת ת.ז. בדן: מי קבע שלנהג אוטבוס יש סמכות לבקש תעודת זהות? הוא לא שייך לכוחות הביטחון. חוץ מזה, הוא גם לא צריך. תפקידו העיקרי הוא לנהוג ולשמור על הסדר ולא להיות פקיד במשטרת גבולות ניידת.
והנה ההוכחה להצקות
"גורם בכיר ביותר במשטרה באזור אישר את קיומן של התופעות המתוארות בידי חותמי העצומה"

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4257238,00.html
 
אתה מבין את האבסורד?

והנה ההוכחה להצקות
"גורם בכיר ביותר במשטרה באזור אישר את קיומן של התופעות המתוארות בידי חותמי העצומה"

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4257238,00.html
אתה מבין את האבסורד?
"בכיר במשטרה מסכים שקיימים שודדי בנקים. הבכיר במשטרה מקווה שעובדי הבנק יצליחו להתגבר על השודדים".
בידיעה נכתב ש"הגורם הבכיר" מקווה שהתושבים יצליחו! תרגום: הוא מקווה שהתושבים יחסכו לו עבודה. אם הוא מסכים שהתופעה קיימת, תפקידו לשים לה סוף ולא לחכות שהתופעה תפסק בדרכים אחרות.

כמו שנאמר כאן, אם ישנה בעית כוח אדם, יש להעסיק מאבטחים. לא צריך להצמיד מאבטח בכל קו ובכל שעה -מספיק להתחיל בשעות השיא. כמה מעצרים יעבירו את המסר.
 

Moshe Shoshany

New member
קו 149 הקו הירוק קווי השומרון חוצי הקו הירוק

למה לא? זאת תחבורה ציבורית, ואם אדם נמצא
בשטחי ישראל אין סיבה שהוא לא יוכל להשתמש בשירותים שניתנים לכל אדם, כולל תחבורה ציבורית. האם הגיוני לא למכור במכולת למי שאינו אזרח ישראלי? האם הגיוני לבדוק תעודת זהות בכניסה לאוטובוס? ברור כשמש שאסור להפלות על פי לאום או אזרחות בנתינת שירותים בסיסיים כמו תחבורה ציבורית.
קו 149 הקו הירוק קווי השומרון חוצי הקו הירוק
שימו לב להבדל הדק קו 149 הוא קו שכל מסלולו בתוך הקו הירוק מה שלא כך בקווי השומרון שבעצם מבצעים עברה בעצם העברת פלשתינים את גבול הקו הירוק ללא בדיקה - התוצאה הפיגוע הבא יהיה (חס וחלילה) בחסות ההסעות של חב' אפיקים.
המחירים בתוך הקו הירוק הינם 100% מחיר משולם - בקווי השומרון הינם 50% סיבסוד = כל אחד מאיתנו משלם את 50% הסיבסוד.

במידה ואני או את או נהג מונית שגם היא תחבורה ציבורית מעביר פלשתינים מצד אחד לצידו השני של הקו הירוק עובר עברה פלילית שהתוצאה = ריכבו מוחרם ל 30 יום, ניפתח נגדו תיק פלילי, ועוד, בעוד נהג האוטובוס בקווי השומרון עושה את אותה פעולה והוא חסין בפני החוק, דהיינו חוק מיוחד לנהגים הציבוריים בחסות ממשלתית לעשות עברה פלילית שלי ולך אסור לעשותה.
 

דניאל 130

New member
בתקופת דן נסעו המוני ערבים ל/מ פתח-תקווה

אה סליחה
מישהי בפייסבוק שלי כתבה שזאת עצומה של שלום עכשיו אז לא טרחתי לקרוא מה יש בפנים , אבל בכל מקרה זה לא משנה בפסיק את מה שכתבתי בהודעה השניה. אין לאפשר לפלסטינים לעלות על תחבורה ציבורית בשומרון. בתקופת דן זה לא היה.
בתקופת דן נסעו המוני ערבים ל/מ פתח-תקווה
מכפר קאסם בקווי אריאל,וגם אז הוטחו בהם כל ההאשמות הגזעניות,שמטיחים כיום
בפלסטינים,ונהגי דן לא עשו כלום למנוע את ה"הטרדות",וגם אז נולדו "עצומות" במטרה לאסור על ערביי כפר קאסם לעלות על קווי השומרון.גם אז אמרו שהם מציקים לנוסעים,מטרידים בחורות וכו'.
הדבר לא יחודי לאפיקים ונפוץ גם בחברות אחרות כגון "סופרבוס" בקווי מודיעין עלית ו"אגד-תעבורה"
בקווי אלעד.
 

cwen

New member
אולי היה רעיון טוב לשים מצלמות

בתקופת דן נסעו המוני ערבים ל/מ פתח-תקווה
מכפר קאסם בקווי אריאל,וגם אז הוטחו בהם כל ההאשמות הגזעניות,שמטיחים כיום
בפלסטינים,ונהגי דן לא עשו כלום למנוע את ה"הטרדות",וגם אז נולדו "עצומות" במטרה לאסור על ערביי כפר קאסם לעלות על קווי השומרון.גם אז אמרו שהם מציקים לנוסעים,מטרידים בחורות וכו'.
הדבר לא יחודי לאפיקים ונפוץ גם בחברות אחרות כגון "סופרבוס" בקווי מודיעין עלית ו"אגד-תעבורה"
בקווי אלעד.
אולי היה רעיון טוב לשים מצלמות
ולגלות אחת ולתמיד אם מדובר בעלילות או בהטרדות אמיתיות. ואם אלה הטרדות אמיתיות, אז אפשר יהיה גם להעמיד אנשים לדין בזכות הצילומים.

וכמובן, עצם הידיעה שיש מצלמות יכולות לגרום ל*כולם* (גם ליהודים, שלא תמיד הכי מתורבתים) להתנהג יפה.
 

droriko

New member
זה כי ערביי כפר קאסם הם ישראלים

בתקופת דן נסעו המוני ערבים ל/מ פתח-תקווה
מכפר קאסם בקווי אריאל,וגם אז הוטחו בהם כל ההאשמות הגזעניות,שמטיחים כיום
בפלסטינים,ונהגי דן לא עשו כלום למנוע את ה"הטרדות",וגם אז נולדו "עצומות" במטרה לאסור על ערביי כפר קאסם לעלות על קווי השומרון.גם אז אמרו שהם מציקים לנוסעים,מטרידים בחורות וכו'.
הדבר לא יחודי לאפיקים ונפוץ גם בחברות אחרות כגון "סופרבוס" בקווי מודיעין עלית ו"אגד-תעבורה"
בקווי אלעד.
זה כי ערביי כפר קאסם הם ישראלים
ברגע שיש לו תעודת זהות אתה לא יכול לעשות כלום. אני דיברתי על שב"חים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה