שלום לכן
מתלבטת וכואבת ומקווה למצוא אצלכן מעבר לאוזן קשבת, גם עצות לכיוון נכון. כבר שנים אחדות עם סימני פיברו'. הייתי כמה פעמים אצל רופא המשפחה שלי. אמרתי לו שקראתי לא מעט על הענין ושהייתי רוצה להיבדק באופן יסודי. הרופא שלח אותי לעשות בדיקות דם כדי לראות אם יש לי פיברו' . היות ואני סובלת מחרדות ומטופלת בפלוטין, אמר לי שגם כך זה יהיה הטיפול שאקבל כך שלא משנה אם אעשה בדיקות נוספות.
הסיבה היחידה שאני רוצה לדעת ולקבל אבחנה מדויקת היא שאני כואבת. אני פשוט רוצה טיפול נכון שיקל עלי. יש ימים טובים יותר או פחות, יש ימים שמתעוררת עם כאבים שונים שבא לי להתקפל ולצרוח מכאב.
אין קשר בין השמחה שיש לי בראש והרצון להיות קלילה לבין העייפות הקשה של הגוף.
אני עושה פילאטיס, משתדלת לאכול נכון כדי שתהיה לי אנרגיה שהיא טובה, לוקחת משככים ופלוטין כמו שצריך. אני יודעת שהתחום של פיברו' זר לרופא המשפחה שלי ולא ממש יודע איך להתמודד עם זה. מה אני יכולה לעשות כדי להקל על עצמי?
תודה עבור כל עזרה.
מתלבטת וכואבת ומקווה למצוא אצלכן מעבר לאוזן קשבת, גם עצות לכיוון נכון. כבר שנים אחדות עם סימני פיברו'. הייתי כמה פעמים אצל רופא המשפחה שלי. אמרתי לו שקראתי לא מעט על הענין ושהייתי רוצה להיבדק באופן יסודי. הרופא שלח אותי לעשות בדיקות דם כדי לראות אם יש לי פיברו' . היות ואני סובלת מחרדות ומטופלת בפלוטין, אמר לי שגם כך זה יהיה הטיפול שאקבל כך שלא משנה אם אעשה בדיקות נוספות.
הסיבה היחידה שאני רוצה לדעת ולקבל אבחנה מדויקת היא שאני כואבת. אני פשוט רוצה טיפול נכון שיקל עלי. יש ימים טובים יותר או פחות, יש ימים שמתעוררת עם כאבים שונים שבא לי להתקפל ולצרוח מכאב.
אין קשר בין השמחה שיש לי בראש והרצון להיות קלילה לבין העייפות הקשה של הגוף.
אני עושה פילאטיס, משתדלת לאכול נכון כדי שתהיה לי אנרגיה שהיא טובה, לוקחת משככים ופלוטין כמו שצריך. אני יודעת שהתחום של פיברו' זר לרופא המשפחה שלי ולא ממש יודע איך להתמודד עם זה. מה אני יכולה לעשות כדי להקל על עצמי?
תודה עבור כל עזרה.