שלום לכן

Netel

New member
שלום לכן../images/Emo141.gif

אני נכנסת לפה לעיתים כדי להנות מהעבודות היפות שאתן מכינות. אף פעם לא למדתי את נושא עיצוב העוגות,אני לומדת לבד תוך כדי ניסוי ותהיה. נתקלתי במתכון לבצק סוכר באנגלית. את כל החומרים אני מכירה,חוץ מחומר אחד: liquid glucose האם יש אותו בארץ בכלל? ומה זה? תודה מלי
 

brownie65

New member
גלוקוזה בנוזל

ויש להשיגה בחנויות לאביזרי אפיה, אני קניתי בגרובשטיין.
 
למעלה