שלום לכם=]

j u s t m e3

New member
שלום לכם=]

אני אולי לא דתי אבל אני אכן הומו=] בשבוע האחרון קראתי פה קצת ואני רוצה להגיד לכם כל הכבוד. לי קשה להיות הומו בארון שמחביא את היותו כזה מהוריו, ואני לא בטוח אבל חושב שלכם קשה פי עשרה מלי. תקנו אותי בבקשה אם אני טועה. אף פעם לא השתייכתי למגזר הדתי אבל אני בא ממשפחה מסורתית וזה גם דיי קשה אבל רק במקרה של אמא שלי כי היא דיי הומופובית. היא אומרת שאין לה בעיה עם הומואים או לסביות, רק שקשה לה לראות אותם מתנשקים והכי קשה לה יהיה כשזה יגיע אליה אישית. אבל היא תצטרך להתמודד. בנתיים לי אין חבר. אז איך זה להיות הומו/לסבית במגזר הדתי? ההסתרות? חששות? יש פה כאלה שיצאו מהארון? איך ההורים הגיבו? איך יצאתם? מצטער שאני כזה פשוט זה מאוד מסקרן אותי. ושאלה נוספת - לכם כדתיים זה קשה לעשות משהו שבתורה כתוב שאסור לעשות? תודה לכם, ומקווה שלא עיצבנתי או משהו:) עודד.
 

yr4u

New member
תגובה לעודד

עודד שלום. טוב, המצב בד"כ קשה לכולנו, דתיים וחילוניים כאחד. אני מעריך שלרוב ההתמודדות של כולם היא אותו דבר כמובן אנו מחוייבים לשמור על חוקי התורה ופסיקת ההלכה. אני מציע שתקרא בהמשך דף ההודעות כאן את המאמר "על החיים, הנטיה וההלכה" ושאר הדברים שמביאים כאן החברים הטובים בפורום. יהי רצון שנלך בדרכי ה' ונזכה לאושר הפנימי אמן.
 

יודיX3

New member
לא לגמרי מסכים

כמובן שאני מדבר "בגדול" ואני בטוח חוטא למקרים פרטיים אבל לדעתי הומו מבית דתי- ההתמודדות שלו קשה יותר מאשר מבית חילוני. קודם כל בחברה הדתית הרבה פחות פתוחים לגייז, יש פחות סיכוי שההורים, המשפחה, החברים והסביבה הדתיים יתרככו בעתיד לעומת החברה החילונית. כמו"כ ההתמודדות העצמית של ההומו, החיים בתוך הקונפליקט הזה שבין הדת והחינוך- איך שהוא מכיר וספג במשך שנים לבין המציאות קשה מאד- נקודה שהחילוני "פטור" ממנה.
 

בבון35

New member
אז מה יודי?הדשא של השכן ירוק יותר?

ההבדל לדעתי הוא בזה שהדתיים הולכים לפי חוקי שמים או התנ"ך, תקרא לזה איך שתקרא.החילונים לפי חוקה אזרחית.
 

Eshel21

New member
אתם לא תזכו לאושר

כי אתם כופרים וכתוב בתורה שהומואים ימותו אז אתה תישרף בגיהנום יא הומו
 

yr4u

New member
תגובה לאשל 21

יסוד האהבה ומשמעותה האמיתית, לאהוב כל אחד מבני ישראל כנפשו ומאודו, ולדאוג לשלמותו, לא רק החומרית אלא בעיקר הרוחנית, להדריכו ולכוונו לעבודתו יתברך שמו. ולשם כך יש להשתדל בכל הדרכים ולנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו. להשגת מטרה קדושה ונעלה זו, יש להשתמש בשני דברים: א. הסברת פנים. ב. סבלנות ואורך רוח. כי בדרך כלל, אדם שהתרגל באיזה מידה מן המידות קשה לו לפרוש ממנה בפעם אחת, וכפתגם הידוע הרגל נעשה טבע (ראה בספר שבילי אמונה, נתיב ד', שביל ה', ומ"ש בס"ד, במערכת ט', טבע). ולכן יש צורך בהסברת פנים טובה, להראות לו שאתה לא שונא אותו, ושכל כוונתך ודאגתך רק לטובתו. וכן להתנהג אתו בסבלנות ואורך רוח, שלא יבעט וילך, וכ"ש שלא להתרגז ולכעוס עליו, כי בזה אתה עלול להרחיקו ולא תשיג התכלית הנכספת והמקווה, והיא להביאו לתיקון המדות. והנה ידוע טבע העולם, שהאדם לא רואה את המומים והפגמים שיש בו, ורק של חבירו הוא כן רואה, וכאומרם ז"ל, אין אדם רואה חובה לעצמו (שבת קי"ט ע"א). והגם שלפי האמת, אין אדם בעולם שאין בו חסרונות ויתרונות, כי אין שלם רק ה' יתב"ש לבדו, עכ"ז עוד לא נשמע בעולם במשך כל הדורות שעברו, מיום ברוא אלוקים אדם על הארץ עד עצם היום הזה, שמי שהוא שנא או מאס את עצמו. ואדרבה, תמיד הוא עושה כל המאמצים והתחבולות למען ירגיש את עצמו בריא חזק ואיתן, ושומר את עצמו בכל יכולתו מכל מיני פגעים רעים לבל יאונה לו כל רע. א"כ גם אם לפי דעתו רואה בחבירו פגמים ומגרעות, עליו לקרב אותו ולא לשנוא או למאוס אותו, כמו שהוא לא שונא ולא מואס את עצמו, למרות החסרונות והפגמים שיש בו. והוא מובנו העמוק של הצו האלוהי העליון, באומרו יתב"ש, "ואהבת לרעך כמוך" אני ה' (ויקרא, י"ט י"ח), כלומר, עליך לאהוב רעך, על כל המגרעות שבו, כמוך, שג"כ יש לך מגרעות, ואתה אוהב את עצמך. ויש לשים לב לסיום הנפלא של הפסוק, אני ה', כלומר, ממני תלמד איך להתנהג, כמו שאני מאריך אפי עם הרשעים, וכשישובו בתשובה איני מואס אותם ואיני מרחיקם, כך גם אתה עליך להתנהג עם רעך, להשפיע עליו ולשכנעו, להניאו מדרך רעה, ולהביאו לדרך טובה ונכונה לעבודתו יתב"ש. ומכלל אהבת ישראל, שלא לדבר סרה על עם ישראל ח"ו, אפילו בשעה שהוא מטיף להם דברי מוסר להשיבם בתשובה, וכמ"ש רז"ל במדרש, אין הקב"ה רוצה במי שאומר דלטוריא על ישראל (שהש"ר פ"א ו', וראה גם יבמות מ"ט ע"ב, פסחים פ"ז ע"א, רש"י הקדוש ישעיה ו'/ו' ד"ה רצפה, ע"ש). וכמ"ש משם הבעש"ט הקדוש עה"פ מוסר ה' בני אל תמאס, גם כשאתה מטיף מוסר ה', בני אל תמאס, אל תדבר סרה על בני, ע"כ. כי טבעי הדבר שגם מי שיש לו בן שאינו שומע בקולו ולא הולך בדרך ישרה כרצון אביו, בכל זאת אין האב רוצה שיספרו לו על מעשיו הרעים של בנו, ואם מי שהוא התחצף והעיז לספר לו, בלי ספק שיגרום לו צער ועגמת נפש. וברור הדבר שלפי מושגינו הגשמיים והחומריים, ושכלנו האנושי המוגבל, אין לנו כל מושג ודמיון, אפילו כטיפה מן הים, מאהבתו יתב"ש את בניו בחיריו, עם סגולתו, עם מרעיתו וצאן ידו, את עמו ישראל, ורצונו יתב"ש רק לשמוע דברי שבח ותהילה על בניו, וכאב את בן ירצה. הנה ידועים דברי רז"ל המזהירים שלא להתחבר לרשעים, כמ"ש ואל תתחבר לרשע (אבות פ"א מ"ז). וכ"ש שאסור להתווכח אתם בענייני אמונה ודת, וכמ"ש על המשנה ודע מה שתשיב לאפיקורוס, אמר רבי יוחנן לא שנו אלא אפיקורוס עכו"מ, אבל אפיקורוס ישראל כ"ש דפקר טפי (סנהדרין ל"ח ע"ב, ועיין באבות דר"ן פ"ב משנה ז). ויותר מבואר הדבר שם באבות דר"ן פ"ט מ"ד, שמפרש, אל תתחבר לרשע, ואפילו לתורה, ולפי גרסת הגר"א זצ"ל, לקרבו לתורה, ע"ש. אולם האמת היא שכוונת רז"ל באומרם ואל תתחבר לרשע, היינו להתיידד אתו ולאהוב אותו. והטעם, שמא יושפע ממנו וילמד ממעשיו, וכמ"ש הרמב"ם שם בפירוש המשנה באבות, ועיין הרב תפארת ישראל שם, אות ל"א, ע"ש. וכן האפיקורוס שאסור להתווכח אתו, היינו אפיקורוס שלמד תורה וכפר, שזה לא תוכל להשיבו תשובה נכונה שתתקבל על לבו, כי הוא כבר למד וידע אותה תשובה, וכמ"ש רש"י שם בד"ה כל שכן דפקר טפי, ע"ש, והכוונה בזה, שהוא אפיקורוס מתוך הכרה, ולזה אין תקנה עולמית. אבל בתקופתנו זאת, חושבני שאין אפיקורוס מתוך הכרה כלל, והסיבה היא, כי לא למדו תורה, ולא טעמו טעמה המתוקה מדבש ונופת צופים, וא"כ אינם אלא בבחינת תינוק שנשבה בין הגויים (ראה שבת ס"ח ע"ב, שבועות ה' ע"א). ולכן מי שחננו ה' חכמה ובינה ולשון לימודים, ומכיר את עצמו שהוא חזק ואיתן באמונתו וביראתו, ואין לו כל חשש שמא יושפע מהם, מצווה לקרבם ולהנחותם בדרך ישרה בדרכי נועם, ולגלות להם המאור הגדול הטמון בתורתנו הקדושה, ובלי ספק לא יאונה לצדיק כל און. והיסוד הראשוני להצלחה, שלא יתווכח איתם בענייני אמונה כלל ועיקר, ושיהיו כל מעשיו לשם ה' הנכבד והנורא יתברך שמו לעולמי עד ולנצח נצחים ונזכה בזכות מצות "ואהבת לרעך כמוך" ואהבת חינם לביאת גואל צדק במהרה בימינו אכי"ר.
 

בבון35

New member
עוד שאלה קטנה לאשל ממני.. .

מכיר את לוחות הברית?כן,אלו ששבר משה,כתב אותם שוב וגנז אותם מאז ועד היום?את רואה את עצמך כעומד בדרישתם?כי אם לא הרי סיבת שבירתם!
 

בבון35

New member
גהנום?מאיפה הבאת את זה? מגן העדן

גורשנו.לא זכור לי שכתוב שנושלח לגהנום.לא אני ולא אתה.תקן אותי אם אני טועה. אתה נוהג מנהג גויים.מקוה שבנות משפחתך לא התחתנו בלבן!
 

בבון35

New member
אני סלולרי כרגע. לא רואה תמונות.

אתה יכול בבקשה לתאר לי במילים מה מצולם שם? תודה. בקשר להערה- אם אנחנו מוצצים את החיים מהעולם,אתה בהחלט בסכנת הכחדה!
 

RKO Suck

New member
אתה יכול ללכת לעזאזל חתיכת טרול

אולי אני לא הומו, אולי אני לא דתי, אבל לפחות אני לא גזען כמוך
 

j u s t m e3

New member
אנחנו נזכה אבל אתה

לא תזכה. כי אין לך אהבת אדם. אסור לשנוא אנשים, לא משנה מה הם, צבעם, גזעם או נטיותיהם המיניות. ולפי דעתי זה שטויות שדתי לא יכול להיות הומו מכיוון שזה לא משהו שבוחרים בו, פשוט זה משהו שמתפתח לפעמים אפילו לא שמים לב עד שזה מאוחר מדי ואז סובלים באמת. ההבדל בינינו זה שאתה תחייה בשנאה ואנחנו נחייה באושר עם האני האמיתי שלנו. אני כחילוני הומו ואתם כדתיים הומואים, ולפי שעתי זה בסדר גמור. יש לכם אמונה וזה לא קשור למי אתם נמשכים. ובשבלך אשל - תפסיק לשנוא סתם. אתה תרגיש יותר טוב עם עצמך. אף אחד לא יילך לגיהינום. רק הרשעים יועמדו לדין ויילכו לגיהינום (אם יש כזה דבר גיהינום). בינתיים אף הומו לא מת סתם. ואם תגיד שאיידס זו מחלה של הומואים אז אתה טועה. הומואים לא התחילו אותה בכלל זה פשוט עובר, ובינתיים אין כל כך מה לעשות. נקווה לעתיד טוב יותר. שלכם, אני=]
 
למעלה