עדי של יובל
New member
שלום לכם...
אני קוראת בפורום, אבל לא משתתפת בדרך כלל והפעם יש לי שאלה... איך ומתי יודעים שהילדים דוברים אמת או מדמיינים? יובלי שלי בן 3.10, אתמול היתה לנו סיטואציה בגן, חקרתי אותו מעט והוא סיפר שהגננת נתנה לו מכה על היד (זה היה כתשובה לשאלתי מה עשתה הגננת באותה סיטואציה), ביקשתי שיראה את המקום והוא הראה את גב היד, לכאורה, התיאור שלו נשמע לי מאוד מהימן, מצד שני, אין לי כוונה לרוץ לגננת עם האשמות כאלה, ביחוד שאני יודעת שזה גיל שבו הם אוהבים לדמיין ולהגזים... אז מה אתם אומרים? מתי יודעים איפה עובר הגבול בין אמת לדמיון?
אני קוראת בפורום, אבל לא משתתפת בדרך כלל והפעם יש לי שאלה... איך ומתי יודעים שהילדים דוברים אמת או מדמיינים? יובלי שלי בן 3.10, אתמול היתה לנו סיטואציה בגן, חקרתי אותו מעט והוא סיפר שהגננת נתנה לו מכה על היד (זה היה כתשובה לשאלתי מה עשתה הגננת באותה סיטואציה), ביקשתי שיראה את המקום והוא הראה את גב היד, לכאורה, התיאור שלו נשמע לי מאוד מהימן, מצד שני, אין לי כוונה לרוץ לגננת עם האשמות כאלה, ביחוד שאני יודעת שזה גיל שבו הם אוהבים לדמיין ולהגזים... אז מה אתם אומרים? מתי יודעים איפה עובר הגבול בין אמת לדמיון?