שלום לכם רעיי

שלום לכם רעיי

אני חדש כאן. אז הצעד הראשון הוא:שלום קוראים לי גיזלר.ואני עשיתי כמה וכמה דברים רשלניים בחיי אז רציתי לשאול-אם למשל באופן תאורטיי כן?<אני בטעות ניסיתי עסות את כתף הצ'יוואואה שליי ואז הוא יצא מהמקום זה נקרא רשלני?~ תודה מראש. גיזלוש מרפאות כושלות בע"מ.
 
למעלה