שלום לכל חברי הפורם

דרוררר

New member
שלום לכל חברי הפורם

האם הקטע הבא מדבר אליכם? ומהן התחושות שלכם,? , , לקוח מתוך "פרקים נבחרים בפסכיטריה " בעריכת ח. מוניץ . הפרעות ליקוי בקשב "ליקוי בקשב-……………………. פעילות יתר…………………….. אימפולסיביות………………….. תסמינים אילו מביאים. כמובן את הילד ליצירת מצב רגשי בעייתי בשלושה מישורים: הסתייגות וריחוק מסוים אצל האם ,הרואה בהתנהוגתם כישלון מסוים שלה .האידאה אם ילד נבדקה…….הראתה שהדיס הרמוניה שנוצרה ביו האם לילד בגיל הרך בעקבות ההיפר קנטיקה של הילד נמשכת שנים רבות מאוחר יותר. במעקב שנעשה נמסר שילדים אלו פיתחו מאוחר בחיהם קשיים בין אישיים במקצועם .שנית , בבית הספר ילדים אלו מפריעים למורים, אשר במודע או שלא במודע מגיעים לעמדות התנגדות לילדים אלו המוצאים את עצמם בעמדת כישלון ותסכול , לעומת ילדים אחרים. שלשית בחברה: ילדים אלו נדחים ע"י חבריהם , פרט להשתייכותם לקבוצת הליצנים שבכיתה. הם אינם אהודים ומרוחקים ממשחקים או מתפקידים בחברה. מעגל הקסמים שנוצר אז , כפי שמתאר אותו נושפיץ. הוא של השגיות נמוכה , דחייה ותסכול, ירידה בערך העצמי והשגיות נמוכה עוד יותר לפחות אצלי תחושת הדחייה והבדידות בתוך קבוצה חברתית קיימת עד עצם היום הזה."
 

דרוררר

New member
שלוח שוב את הקטע הפעם כמו שצריך

האם הקטע הבא מדבר אליכם? ומהן התחושות שלכם,? , , לקוח מתוך "פרקים נבחרים בפסכיטריה " בעריכת ח. מוניץ . הפרעות ליקוי בקשב ליקוי בקשב-……………………. פעילות יתר…………………….. אימפולסיביות………………….. תסמינים אילו מביאים. כמובן את הילד ליצירת מצב רגשי בעייתי בשלושה מישורים: ראשית במסגרת הבית : ילדים אלו מתנהגים באי שקט כבר מגיל הרך ומעוררים תגובת הסתייגות וריחוק מסוים אצל האם ,הרואה בהתנהגותם כישלון מסוים שלה .האידאה אם ילד נבדקה…….הראתה שהדיס הרמוניה שנוצרה ביו האם לילד בגיל הרך בעקבות ההיפר קנטיקה של הילד נמשכת שנים רבות מאוחר יותר. במעקב שנעשה נמסר שילדים אלו פיתחו מאוחר בחיהם קשיים בין אישיים במקצועם .שנית , בבית הספר ילדים אלו מפריעים למורים, אשר במודע או שלא במודע מגיעים לעמדות התנגדות לילדים אלו המוצאים את עצמם בעמדת כישלון ותסכול , לעומת ילדים אחרים. שלשית בחברה: ילדים אלו נדחים ע"י חבריהם , פרט להשתייכותם לקבוצת הליצנים שבכיתה. הם אינם אהודים ומרוחקים ממשחקים או מתפקידים בחברה. מעגל הקסמים שנוצר אז , כפי שמתאר אותו נושפיץ. הוא של השגיות נמוכה , דחייה ותסכול, ירידה בערך העצמי והשגיות נמוכה עוד יותר לפחות אצלי תחושת הדחייה והבדידות בתוך קבוצה חברתית קיימת עד עצם היום הזה.
 

מיכל ט

New member
דרור אייך היה בסדנא?

בקשר לקטע ששלחת אצלי לא כל כך הרגישו את החלק של היפר אקטיביות. בתור ילדה הייתי כל כך ביישנית העדפתי להתמזג עם הקירות (פרח קיר טיפוסי). באפן מוזר דוקא בשנים האחרונות הרבה יותר קשה לי לשבת לזמן ממושך. לגביי חברים לא היה בכלל על מה לדבר בגילאים של בית ספר. נגיד שאצלי הייתה יציאה מאוד מאוחרת מהקונכיה שהתחילה בצבא. ואימא.. אימא זה סיפור בפני עצמו. נחזור לזמן הווה. גם היום ישבתי ללמוד לסטטיסטיקה. אפשר להגיד זמצבי מאוד השתפר. בגדול אני חושבת שאני יודעת אבל מנסיון מה שמפיל אותי בדרך כלל זה הפרטים הקטנים יהיה טוב שבוע טוב מיכל
 

דרוררר

New member
../images/Emo41.gifאת משהו מיכל

פרח קיר טיפוסי .......נפש של משורר ..אהבתי. שמח מאוד שאת מתקדמת ואל תתני לדברים הקטנים להעכיר את רוחך . הסדנא הייתה חוויתית משהו . זהו מאחוריי!!!! צריך לחזור ללימודים, הולך לספריה בהר הצופים . מחר יש לי מבחן. (ואאאאאאא ביום חמישי יש מבחן בסטיסטיקה , נתקשר למורה הפרטי ) המשך יום טוב שלך דרור
 

טלסחרוף

New member
דמוי עצמי גבוהה לדרור

שלום דרור אני עונה לך עקב המשפט האחרון שלך לגביי הרגשת הדחיה אותה אתה חש עד היום ,אינני יודעת מהו גילך ברור לך ולי שכל ענין הקשיים בלימוד הם אילו שיצרו אצלך את הריחוק החברתי אך עוד יותר ברור ותיסלח לי שאני תופסת פיקוד, שאתה מלחתחילה החלטת שלימודים זה הכל ולכן אתה כמובן כישלון בהכל ,אז יש לי הפתעה בשבילך יש חיים אחרי השטויות שההורים עשו ויש חיים אחרי שמערכת החנוך קרסה ויש חיים אחרי כל המחשבות השלליות שהזנו את עצמנו חיים שלמים כאילו ,והאמן לי אני יודעת ,הכל קשור בדימוי עצמי ולכן יקירי מהיום תתחיל לחשוב רק מחשבות חיוביות על עצמך ,חסל סדר אני לא אך ורק אני כן ,ותנסה לתפוס את עצמך יורד על דרור במחשבות ותחליף את דפוס המחשבה הזה למשהו חיובי כל הזמן כל הזמן אני מבטיחה לך תוך כמה ימים רק דברים נפלאים יקרו לך חברתית ורגשית כמובן אז בהצלחה ענת
 

kniaper

New member
רגע רגע, טל, זה לא כל כך פשוט

אני בטוח שכל אחד מאיתנו היה רוצה לקום מחר בבוקר ולהרגיש יותר מוצלח היינו גם רוצים שתחושות כאלו יגובו בחוויות חיוביות על עצמינו העניין הוא שעבור רוב הכותבים פה זה לא כלכך פשוט, תפישׂה עצמית זה לא משהו שמשנים ביום אחד גם אם ברור לנו שחלק מהבעיות נובע ישירות מהאופן שבו אנו תופשים את עצמינו. הרבה פעמים המציאות עצמה מקשה על שינוי דפוסי החשיבה. כמה פעמים יכול אדם לשכנע את עצמו שהוא מסוגל לעבור בחינה מסויימת אבל בסופו של דבר להיכשל בה? כבר קרה לי לא פעם שניגשתי לבחינה עם תחושה טובה ויצאתי עם הרגשה שממש הצלחתי והציון הסופי הראה אחרת. צריך בין השאר גם להתמודד עם ציפיות החברה והאנשים הקרובים שלעיתים מחזקים דוקא את הדפוסים שהיינו רוצים להיפתר מהם. אי אפשר פשוט להתעלם מהסביבה צריך ללמוד להתמודד איתה ואם הציפיות שלה וזה כשלעצמו תהליך מיגע. את אומרת ששינוי דפוסי החשיבה תרמו לך הרבה ספרי לנו איך? מה היו דפוסי החשיבה הקודמים שלך ומה התהליך שעברת כדי לשנות אותם ? זה חשוב באמת כי לפחות התחושה שאפשר, כבר פותחת פתח של תקווה לעתיד. ברוכה הבאה ל
 

דרוררר

New member
אהלן טל

ראשית ברוכה הבאה . ותודה על ההתיחסות . אך היתי שמח לשמוע קצת יותר על עצמיך ועל התחושות האישיות שלך,על ההשגים שלך ואיך את מתמודדת עם הקשיים בחיי היום יום ? ככלל אני סבור שלעצות אצבע אין משקל סגולי . ואם היית מדפדפת קצת בפורום היית לומדת שאנחנו (ללא כל הכוונה ) ממעטים להשתמש "בכלי " הזה . אז שוב , ברוכה הבאה . שלך דרור
 
למעלה