שלום לכולם
לקראת יציאתי לגמלאות אני רוצה לתחיל ולחפש את שורשי משפחתי. ידוע לי שאימי גב' ברוך מרסל בצעירותה נקראה הריש נולדה בעיר תוניס. אני יליד 1942 ,נמסר לי שאימי נפטרה סמוך ללידתי כל היודע פרטים על אחים/אחיות סבים וכו' יבורך שם האבא דוד ברוך בן חיה ושלום מהעיר לגולט.... תודה מראש
לקראת יציאתי לגמלאות אני רוצה לתחיל ולחפש את שורשי משפחתי. ידוע לי שאימי גב' ברוך מרסל בצעירותה נקראה הריש נולדה בעיר תוניס. אני יליד 1942 ,נמסר לי שאימי נפטרה סמוך ללידתי כל היודע פרטים על אחים/אחיות סבים וכו' יבורך שם האבא דוד ברוך בן חיה ושלום מהעיר לגולט.... תודה מראש