שלום לכולם

nonstop35

New member
שלום לכולם

גם אני חדש פה ואספר קצת על עצמי אני זכר בן 36 גרוש ואב ל2 מקסימים והעולם הוירטואלי קורץ לי מאוד אשמח להתכתב עם נשים במצב שלי בידיעה מראש שזה אך ורק על מנת התכתבות די טרי אצלי עניין הגירושים ולא רוצה להכנס למערכת עד שארגיש בטוח
 

m i c h a l i

New member
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

אתה מוזמן להצטרף אלינו לשתף ולהשתתף
זהו לא פורום היכרויות במהותו אבל חלק מהחברים בו אכן מכירים זה את זה ברוך הבא
 

nonstop35

New member
היי מיכלי תודה

לא היתה זו הכוונה שלי להיות פה בשביל הכרות אלא להכיר רק וירטואלית אני אישית לא חושב שאני בשל עדיין לפרק ב אבל ידידות וירטואלית נשמע נחמד מאוד
 
למעלה