שלום לכולם גם אני חדש פה ואספר קצת על עצמי אני זכר בן 36 גרוש ואב ל2 מקסימים והעולם הוירטואלי קורץ לי מאוד אשמח להתכתב עם נשים במצב שלי בידיעה מראש שזה אך ורק על מנת התכתבות די טרי אצלי עניין הגירושים ולא רוצה להכנס למערכת עד שארגיש בטוח