שלום לכולם!

Pink Lavender

New member
שלום לכולם!

אני מצטערת, אבל לא מצאתי אף מקום לנצל"ש\לשרשר בו את ההודעה... זה די חשוב ויחסית דחוף... לידיד שלי יש יום הולדת והוא מחבב את נירוונה (אחלה להקה, אגב) ורוצה את הדיסק שלהם. נכנסתי לגלריה שלכם וראיתי שיש להם 16 אלבובומים (מה?! כל כך הרבה??) אז זה מקשה על הבחירה שלי. מה אתם חושבים שמעריץ נירוונה שאין לו אלבומים של נירוונה כלל, ירצה בתור בסיס?
 

George W Bush

New member
אין להם 16 אלבומים

נירוונה זו להקה שהקליטה בסה"כ 5 שנים... האלבומים הם (מהישן לחדש): Bleach - אלבום האולפן הראשון Nevermind - אלבום האולפן השני שנכנס להיסטוריה Incesticide - אוסף בי-סיידס וקאברים של נירוונה (צד אחר לגמרי של נירוונה) In Utero - אלבום האולפן השלישי של נירוונה - הרבה יותר קשה לשמיעה (אבל לדעתי אחד האלבומים הטובים שאי פעם הוקלטו ויוקלטו) Unplugged in New York - האנלפאגד המפורסם ביו-יורק כחצי שנה לפני שקורט קוביין מת, נחשב לאחד האנפלאגדים הכי מוצלחים בתולדות הופעות האנפלאגד; הלהקה נותנת פרשנות חדשה לגמרי לעצמה ולשירים שלה From the Muddy Banks of the Whishkah - אלבום לייב שיצא ב-96. הכי פחות מומלץ לפי דעתי (פשוט קקה!). אם כבר הופעה חיה אז תוריד את Roma Nirvana - אוסף הלהיטים שלהם שיצא לפני שנה, מכיל את רוב הלהיטים שלהם, פלוס שיר שרק לפני שנה שוחרר You Know You're Right - שיר ענק לפי דעתי... כל שאר האלבומים שמישהו יספר לך עליהם או ינסה לגרום לך לקנות הם בוטלגים. אל וכל האלבומים הרשמיים. לפי דעתי, אם זה מישהו שלא ממש מכיר את נירוונה, אז אולי כדאי להתחיל מהאוסף למרות שהוא לא(!) מוצלח לפי דעתי.ה רוב המעריצים שכבר מכירים את נירוונה לדורותיה לא אוהבים את האוסף כי הוא די נשמע כמו שמיכת טלאים ולא כמו משהו בפני עצמו. אם לא את האוסף, אפשר לתמיד להתחיל בנוורמיינד הקלאסי, שהוא אלבום חובה בכל בית שחובב מוזיקה. אני אישית דווקא התחלתי עם אינ יוטרו.
 

Pink Lavender

New member
תודה לך! יש מישהו נוסף שמעוניין

להשמיע את דעותיו? כי זה יעזור לי מאוד... ולתשומת ליבכם: הוא מכיר את הלהקה טוב מאוד אבל כל השירים שיש לו הם במחשב שלו, לכן אני צריכה אלבום המכיל את השירים שמעריצי נירוונה למיניהם הכי אוהבים. זה המקום לערוך בו סקר מסוג זה. אז קדימה! לא להתבייש :)
 
למעלה