שלום לכולם

alon251

New member
שלום לכולם

כתבתי תוכנה קצרה ופשוטה ומשום מה היא לא עובדת תציצו
 

alon251

New member
תיקון

בשורה הרביעית מהסוף (DOUBLE NUMBER) בתוך הסוגריים ולא סוגריים ריקים
 

jgut

New member
כמה סיבות

דבר ראשון ה main ריק. הוא צריל להראות כך : main() { double num; prompt(); num = GetNumber(); ShowSquare(num); return 0; } דבר נוסף, ShowSquare() צריכה להראות כך: void ShowSquare(double number) { cout << "value is :" << number ; } או void ShowSquare() { cout << "value is :" << GetNumber() ; }
 

alon251

New member
כשהכנסתי את

המשפטים בmain הוא מראה לי טעויות את כל השאר כבר שיניתי מקודם
 
למעלה