שלום לכולם

itzm

New member
שלום לכולם

מה שלומכם אני מבקש את עזרת הפורום במציאת פרטים אלו !! 1:) מעטפה לכבוד הלביא 2:) מדבקה או סמל (אני לא בטוח) של הלביא !
 

itzm

New member
והתמונה השניה

המדבקה או סמל של הלביא תודה ענקית לעוזרים
 
מה?? תסביר למה??

אנסה להשיג לך את הפריטים. אתה מעוניין בכלל בפריטים של הלביא?
 

nissim60

New member
מנצל"ש -אריק תכנס לכאן...

www.summer-isles.com מה דעתך על הדואר שלהם?
 

itzm

New member
אין לי הסבר !

אתה מכיר עוד פריטים שקשורים בלביא ??
 
כן,

האבא של אשתי. הוא מאוד קשור ללביא. אני אבדוק איתו בסופ"ש מה אפשר לקחת ממנו עבורך.
 

itzm

New member
כנפי טייס "מטילן" מ B-17 ישראלי

העלתי סריקה של הכנפי הטיס הכי יקרים ללבי והסיבה מחלת נפש הקשורה במטוס (B-17) המבצר המעופף שגיליתי ליפני כמה שנים שהיה לישראל טייסת הפטישים 1948-1953 ועכשיו יש לי אותו באוסף יחד עם עוד כמה כנפי טייס מהמטוס הנ"ל
 

itzm

New member
ואלו שלא ניכנסו לגלית השיאים

טיסת הקרב הראשונה http://forumsgallery.tapuz.co.il/ForumsGallery/galleryimages/485_1112200351687.JPG אותות מילחמה ליפני מלחמת העצמאות http://forumsgallery.tapuz.co.il/ForumsGallery/galleryimages/485_1112 200351621.JPG
 
למעלה