שלום לכולם

kipod2

New member
שלום לכולם

אחרי חופשה ארוכה וממושכת (מידי) חזרתייייייייייייייייייייייייייי מקווה להשלים את הפער מהר להזכירכם אני אוסף מטבעות
 

Mercyful God

New member
שלום שלום

אני חדש ושמי גלעד . אני אוסף גלויות במקור, אבל התחלתי בימים האחרונים אוסף הקשור למלחמת העולם השניה . (בולים,ספרים,גלויות,חוברות וכדומה) אם יש לך משהו בשבילי, צור קשר . בנוגע למטבעות, אין לי דברים מעניינים, מה שהיה לי והיה קצת מעניין הספקתי לתת מתנה לאחד מחברי הפורום .
 
למעלה