שלום שלום
אני חדש ושמי גלעד . אני אוסף גלויות במקור, אבל התחלתי בימים האחרונים אוסף הקשור למלחמת העולם השניה . (בולים,ספרים,גלויות,חוברות וכדומה) אם יש לך משהו בשבילי, צור קשר . בנוגע למטבעות, אין לי דברים מעניינים, מה שהיה לי והיה קצת מעניין הספקתי לתת מתנה לאחד מחברי הפורום .