שלום לכולם

dreaming h

New member
שלום לכולם

בוקר אור, שמי הדר, ומזה שש שנים אני אוספת צבים. האם יש מישהו נוסף שאוסף צבים?
 

dan the man

New member
שלום וברכה

אני דן מאשדוד ואני בן 13 עוד מעט ואני אוסף מטבעות ושטרות מכל העולם נחמד מאוד שהצטרפת אלינו אשמח אם תכתבי עוד על האוסף שלך... איך התחלת? מה היו הפריטים הראשונים שלך? ומאיפה הרעיון היפה הזה... ודרך אגב יש לי בשביל מין פיסלון קטן כזה של צב...
 

python 4

New member
ואחרי שהם מתים את מפחלצת אותם?

סתםםםםםם....
 

meytar

New member
../images/Emo39.gifברוכה הבאה!../images/Emo24.gif

אח שלי הקטן התחיל רק לפני חודש בערך לאסוף צבים, ויש לו רק משהו כמו ארבע צבים:)
 

בּני

New member
גם אחותי אוספת צבים

ויש לה אוסף מחובד, יפה ומעניין. ודרך אגב, גם עמי איילון הוא צב
או לפחות מזכיר אחד.
 

python 4

New member
גם אני!

אני שמרתי כל צו מילואים שקיבלתי מאז שהשתחררתי ועד היום. זה עושה אותי אספן צבים?
 

kerengil

New member
גם אני אוספת צבים

אבל לא בצורה מאוד רצינית, אני לא מחפשת אותם בנרות אלא רק מקבלת מאנשים לפעמים. יש לי באוסף רק כ- 20 צבים, אוכל לצלם ולשים כאן אם זה מעניין מישהו.
 

dreaming h

New member
תודה

איזה כיף שעניתם.. שימח את ליבי.. לשאלות.. התחלתי לאסוף צבים בתיכון, הפריטים הראשונים היו צבים שיצרתי בעצמי לעבודת הגמר שלי בפיסול. לאחר מכן כבר התאהבתי, והתחלתי לאסוף כל צב שראיתי, ומאז כולם דואגים שכל צב מצוי ימצא את דרכו אליי.. יש לי באוסף למעלה מ-200 צבים, והכי נחמד, זה הסיפור מאחורי כל אחד, על אף שקשה לזכור כל כך הרבה סיפורים.. :) יש לי המון צבים מכל המקומות בהם טיילתי בעולם, וזה מזכיר חוויות..
 
למעלה