שלום לכולם חזרתי אחרי שבוע של העדרות לפי ראות עיניי אין שום חדש בצאט יום טוב לכולם ושבת שלום
ע עקרב32 New member 2/2/01 #1 שלום לכולם חזרתי אחרי שבוע של העדרות לפי ראות עיניי אין שום חדש בצאט יום טוב לכולם ושבת שלום