שלום לכולם

  • פותח הנושא Prott
  • פורסם בתאריך

Prott

New member
שלום לכולם

הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרויות טיפול דרך האינטרנט לאדם שנמצא בחו"ל ורוצה טיפול בשפה העברית.
מה אתם ממליצים?
ללכת לטיפול מקומי בעייתי כי יש הבדלים גדולים במנטאליות בין ישראל למדינה המדוברת.
מה העמדות שלכם בנושא?
והאם אתם מכירים מטפלים מומלצים שמטפלים דרך האינטרנט?
תודה.
 

גרא.

New member
Prott,חיובי.יש כמה קליניקות בארץ שעושות את זה

למשל,"בנפשי",ראה קישור.אפשר לחפש במנוע החיפוש: google.co.il בערך טיפול פסיכולוגי דרך
האינטרנט,בכדי למצוא עוד קליניקות דומות.עדיף טיפול כזה בשפת האם שלך דרך האינטרנט,מאשר
לקבל טיפול יקר בשפה זרה,או להשאר עם בעיות שבעטיין אתה רוצה טיפול.חג שמח.

http://www.benafshi.co.il/
 
למעלה