שלום לכולם!!!

באיזה גיל שאת מרגישה מוכנה ורוצה

להתאפר.. אני למשל התחלתי להתאפר מגיל 12, הייתי שמה רק שחור בעיניים ולפעמים צללית ומסקרה... ולאט לאט הייתי מוסיפה כל פעם עוד משהו ועוד משהו...
 
בידיוק מה שחשוב שלא תתאפרי

כי החברות שלך למשל מתחילות להתאפר.. תתאפרי מתי שאת מרגישה שבא לך! ואל תעשי זאת בשביל פוזה ...
 

Springy

New member
מה שאפילו עוד יותר חשוב...

שתזכרי בת כמה את כשאת מתאפרת! לא רוצה להישמע כמו סבתא זקנה, חלילה, אבל ממש צורם לראות נערה צעירה מאופרת בגוונים צועקים ובמראה "זול" (לא במובן הכספי, כמובן). תתאפרי בעדינות ובטעם - ולא בושה בכלל להתייעץ במישהי שקצת יותר מבינה לפני שקונים משהו. ואם אין מישהי כזאת בהישג יד - אני בטוחה שמומחיות הפורום ישמחו לסייע!
 
../images/Emo41.gifברוך הבא../images/Emo41.gif!!!!

גם אני חדשה פה!!!! זה פורום מזה מדליק והסמיילים והסימנים לנושא כאלה מדליקים!!! אז מה נשמע???
מדנה!!!
 

BlueyedQT

New member
בגיל 12 שמתי בפעם הראשונה עיפרון

שחור בעיינים. בתחילת כיתה ח´ התחלתי עם הצלליות והליפגלוס.
 

kiticat

New member
אני, את האיפור הראשון שלי...

שמתי קצת לפני היום הולדת ה15 שלי. ניסו לשים לי עיפרון- אבל אני נורא רגישה, גם כשאני עושה את זה. הייתי שמה מבריק מאוד בהיר ומאוד יקר. ואחרי יום ההולדת ה15 שלי אימא שלי קנתה לי צלליות ועוד מסקרה וכמה דברים.
 

הדרומית

New member
תיראי

אין גיל מסויים לאיפור. תתאפרי מתי שתרגישי מספיק בשלה לזה... (אולי בשלה זאת לא המילה הנכונה אבל חפיף) בסביבות גיל 15-16 זה נראה לי גיל נורמלי להתחיל להתאפר אני אישית לא אוהבת לראות בנות 12 מתאפרות אלא אם כן זה איפור עדין כמו שחור בעיינים וכו´
 

tzaron

New member
באיזה גיל כדי להתחיל להתאפר../images/Emo13.gifע

הי אז ככה הגיל הרצוי להתחיל להתאפר זה בגיל חמש עשרה או שש עשרה ועדיף להאפר בגונים טיבעים כי אז תיראי הרבה יותר יפה וגם לא ישימו לב שאת מאופרת
 
למעלה