שלום לכולם ייתכן שכבר עברתם על זה מיליון פעם אבל אני קצר בזמנים (וחבר שלי לא עונה לי כדי לעזור) שאלתי היא: הקלטתי ערוץ של שירה, איך אני צובע אותו באפקטים מהקיובייס?? ץודה לכולם