שלום לכולם

יוב יוב

New member
שלום לכולם

ייתכן שכבר עברתם על זה מיליון פעם אבל אני קצר בזמנים (וחבר שלי לא עונה לי כדי לעזור) שאלתי היא: הקלטתי ערוץ של שירה, איך אני צובע אותו באפקטים מהקיובייס?? ץודה לכולם
 

נוכח

New member
יש בכל ערוץ לחצן עם האות i.

שם פותחים אפקטים, בצד שמאל יש חלונות שחורים, תלחץ על אחד מהם ותיפתח רשימה.
 
למעלה