שלום לכולם
אני ישן/חדש כאן. אני אסביר, רגע בלי צעקות חחחחחח אני הרבה זמן פה, קורא ועוקב אחרי הפורום ורק עכשיו אזרתי אומץ להתחיל לכתוב כאן. אני מאד אוהב את עמיר בניון כאדם וכזמר. אנחנו שומעים אותו המון בחבר'ה שלנו בבסיס. מקווה שתקבלו אותי בזרועות פתוחות.