שלום לכולם בעלי ואני עומדים לעבור לגור בציריך בעוד כחודשיים למשך שנה. אני מנסה "להכין לנו את הקרקע" מבחינה חברתית... רציתי לשאול האם יש כאן אנשים שגרים בציריך? האם יש קהילה של ישראלים/יהודים בציריך? מודה מראש לעונים