שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo13.gif

בד"כ אני לא אוהב את הודעות ה"שלום אני חדש כאן", אבל מכיוון שיש לי גם שאלה וגם אני די חדש אז תרשו לי להציג את עצמי. שמי רועי, אוהד של הלייקרס, אם זה מעניין מישהו (עוד המום ממה שראיתי הבוקר..). האתר HOOPS, נתקלתי בו רק היום והופתעתי לגלות שיש אתר NBA ישראלי שמתעדכן על בסיס קבוע ויש לי כמה שאלות.. קודם כל יש לי אפשרות כלשהי ליצור עם מישהו מהאתר? כי בדף "הצור קשר" זה לא בדיוק עובד.. הייתי שמח להציע את שירותיי בעזרה, כמו עדכון הסגלים שנראה שחסר שם.. דבר שני, למישהו יש מושג האם החנות שם עדיין פועלת ורלוונטית? ואם לא, איפה אני יכול לנסות להשיג חולצות NBA? בחנויות אין כמו שכולם יודעים, ואולי יש אפשרות לקנות? מלבד החנות הרשמית של ה NBA. תודה ושבת שלום
 
ברוך הבא

וכן, אני מאמין שמנהלי האתר כן כותבים כאן...כולל המומחה 'מנחם לס'...לגבי השאלה השנייה אני לא יודע אז אני אחכה להם
 

Or Amit

New member
היי רועי

אתה יכול ליצור כאן קשר עם אחד משני המנהלים של האתר שכותב כאן תחת השם Malcolm X. כמו שכבר כתבו מעלי ד"ר מנחם לס שכותב באתר הופס כותב כאן גם הוא. בקשר לחולצות - אותו המלקולם אמר שלקראת סוף הקיץ (מקווה שלא טעיתי בתאריך) צפוי להגיע משלוח חדש, בנוסף אתה יכול למצוא גופיות NBA בחנות בסינמה סיטי, ולמיטב הבנתי גם בקניון מלחה ובקניון עזריאלי. לאחרונה ראיתי גם מספר גופיות באאוטלט של סקאל ספורט בשפיים, אתה יכול גם לנסות ולמצוא גופיות בחנויות של החברות (אדידס, נייקי, ריבוק. כולן ייצרו\מייצרות גופיות NBA).
 

STEVE NASH

New member
ברוך הבא ../images/Emo13.gif

כמו שכבר כתבו, יש פה כמה אנשים מהופס, תוכל להעיזר בהם. בכל מקרה, תהנה
 
למעלה