שלום לכולם .....שאלה

Sn0o0p DoG

New member
שלום לכולם .....שאלה

אני ברמן באולם אירועים ויש לי ידע נרחב באלכוהול,משקאות והכנתם לא פחות מכל ברמן רגיל. לא עשיתי קורס ברמנים ואני מעוניין לעבוד בפאבים/דאנס-ברים. האם הדבר מהווה בעיה או שיקבלו אותי גם בלי התעודה המיותרת הזאת ??
 

rustynail

New member
יקבלו על סמך ראיון, מראה, נוכחות וניסיון!

קורס תמיד מומלץ אבל לא חובה.....
 

טלי151

New member
ברור שיש מקומות שפוסלים מראש-

בגלל זה עשיתי קורס ברמנים בשביל הביטחון..
 
שיווק טוב תמיד עוזר

אם באמת יש לך ניסיון וידע אין שום סיבה שלא יקבלו אותך לכל מקום. כדאי אולי להעיף מבט בתפריט של המקום כדי לראות אם בטעות יש איזה קוקטייל ששכחת או משהו כזה, או איזה וויסקי איזוטרי ולבדוק עליהם. פשוט תפגין ידע בכל דבר, בלי להתנשא, וייקחו אותך. בהצלחה
 

Sn0o0p DoG

New member
הבנתי ... אני שואל כי פשוט השארתי פרטים

במס' מקומות ולא חזרו אלי אז אולי הם פשוט נרתעים מהעובדה שאין קורס... עבודה באולם אירועים ומסיבות לא מחשיבים כניסיון טוב ?
 

nunimon

New member
למה אתה חושב שהתעודה מיותרת?../images/Emo46.gif

ואם אתה חושב שהיא מיותרת, למה את בכלל מבזבז זמן בלשאול את השאלה? לך תנסה. אולי ברמנים בלי תעודות מיותרות יענו לך טוב יותר.
 

nunimon

New member
כי...

היא לא.
נראה אותך הולך לפורום מנהלי עסקים ואומר שהתעודה היא מיותרת...
 

Envenom

New member
תראה, לי יש תעודה

זמן אמיתי, אפילו מצטיין קורס יצאתי. וכשאני מגיע לשטח- זה לא שווה הרבה. לי אישית זה נורא נחמד כי אלכוהול מעניין אותי ובכלל מטבעי אני טיפוס שאוהב להתעמק במה שהוא עושה. אז הקורס נתן לי המון ידע, נתן לי כמה טיפים לעבודה, אבל בתכ'לס- זה לא שום דבר שלא ידעתי כבר מעבודה בבתי קפה, או שלא הייתי יכול לקרוא באינטרנט. אין שום תחליף לניסיון, ואת זה גם כל אחד עם תואר במנהל עסקים יגיד לך. התעודה היא ערך מוסף. והרבה מאוד ברמנים, שבשבילם זו כולה עבודה זמנית, לא צריכים את זה כדי להוציא וודקה-רדבול או למזוג בירה.
 
מיותרת היא לא...

קודם כל הקורס נותן לך המון ידע עיוני וגם קצת בטחון בתוך הבר למי שאין לו נסיון. לי אישית אין סבלנות להכניס לתוך הבר מישהו בלי מושג שחושב שאני צריכה להעביר לו קורס ברמנים מזורז כדי לחסוך לו כסף. אם הייתי רוצה להעביר קורס ברמנים תאמין לי שהייתי יכולה לעשות את זה יופי בתשלום באחד מבתי הספר. וכמו שלי אין את הסבלנות לזה כך גם להרבה מנהלי ברים. הרבה מקומות שבהם עברתי ביקשו לדעת אם עברתי קורס. מקום שמכבד את עצמו לא יעסיק ברמן או ברמנית שלא עברו קורס או בעלי נסיון מעשי בעבודה לאורך זמן בברים רציניים.
 

Sn0o0p DoG

New member
רק רגע

קודם כל פה זה לא פורום עסקים ועם כל הכבוד ברמן זה לא דוקטור לפיזיקה ...זה שיש לך תעודה אז יופי לך אני מכיר מספיק ברמנים בלי תעודות שמסתדרים יפה . . שאל אותם אתה אולי. ולשבויה , אני מבין שמעדיפים אנשים עם קורס... אבל תכלס מישהו ביקש ממך פעם לראות תעודה?
 

Sn0o0p DoG

New member
envenom, אני גם חושב שלניסיון אין תחליף

לדעתי זה גובר על השאלה אם יש לך תעודת קורס או לא.... פשוט תמיד צריך להתחיל בקטן ...
 
לא יותר מדי פעמים,אבל כן,

בהחלט קרה שביקשו. עזוב לרגע את התעודה. הקורס עצמו תורם המון! התעודה היא סך הכל חתיכת\נייר או פלסטיק. אם אתה לא רוצה לעשות קורס, אל תעשה קורס... אבל זה סתם לחפש קיצורי דרך לדעתי. אם תבוא לראיון עבודה ללא קורס וללא נסיון ולעומתך יבוא בוגר קורס ללא נסיון - יעדיפו אותו עליך כי לפחות יש לו את הידע הבסיסי. כמו שכבר אמרתי, לרוב הברמנים ומנהלי הברים אין את הכוח או הסבלנות להתחיל להעביר קורס ברמנים אישי למישהו שהחליט שבא לו להיות עכשיו ברמן... זה כמו שאני אחליט עכשיו שבא לי עכשיו להיות וטרינרית ואבקש מהוטרינרית של הכלבה שלי שתלמד אותי איך לחתוך חתולים (סליחה על ההשוואה המוזרה,לא מצאתי משהו יותר טוב במצבי הנוכחי). קומפרנדה? סך הכל מה שכולם מנסים להסביר פה זה שהקורס לא מיותר ושהזלזול הזה קצת לא לענין....
 

Sn0o0p DoG

New member
חס וחלילה זלזול ...

אני חשבתי לעשות קורס ..אבל איך שהתחלתי לעבוד באולם והתחלתי להתעניין לעומק ... גם באינטרנט וגם למדתי את החוברת של ברמסטר הגעתי למסקנה שאני לא באמת צריך את הקורס כי הבנתי כבר את הבסיס ואת הניסיון הבסיסי אני לומד בבר יחסית פשוט...עכשיו אני מרגיש שאני פשוט יכול להתקדם למשהו קצת יותר מעניין.
 
אני אומר לך בשיא הכנות

ובאמת בלי כוונה לזלזל, אבל כמעט אף אחד לא יעסיק אותך בבר שעובד על סמך נסיון באולם אירועים. אלה שני עולמות שונים. זה כמו להחליט שאני יודעת לבנות מחשב כי עבדתי בתור מוכרת בחנות חשמל. (עוד אנלוגיה הזויה, הפעם נזקוף אותה לזכות העובדה שאני בבית על אנטיביוטיקה עם אינפקציה בעין.עדשות מגע ולקוחות שמעשנים לך ג'ויינטים לתוך העין גורמים לזה, מסתבר).
 

JeeNge

New member
סליחה, סה"כ שאלתי שאלה אבל הסתקרנתי.. אז...

לדעתי, אם זה מעניין מישהו, ד"א היי אני אור :] שימו שנייה את הידע בצד, שברור לגמרי שזה ערך מוסף ונורא כייף לרתק לקוח עם מידע על המשקה האהוב עליו. אבל, ושמנו את הידע בצד, אני מאוד מעריכה את מי שעושה קורס, זה אנשים מקיעים ורציניים בתחום בעיניי, כאלה שרצו להבטיח את מקומם בחיי הלילה, כי זה מה שהם אוהבים, ומעניין אותם, ורצו לדעת הכל ולא לפספס אף פרט. אני מכירה ברמנים שעשו קורס, והם תקועים יותר משנה ב"אירועים" האלה שאתם די מזלזלים בהם. אל תשכחו שבחתונות לפעמים יצא לך להכין יותק קוקטיילים מבר אחר, שאולי תוציא קוקטייל שניים אבל לרוב תעיף צ'ייסרים, בירות וודקה... אין להמעיט בערך הנסיון. אתם אומרים שיעדיפו ברמן שעבר קורס מאשר ברמן שלא, אבל צדקתם במשהו אחר- נוכחות, ביטחון, ידע, מראה, ומתן שירות. זה הכל.
 

Sn0o0p DoG

New member
הקיצר כולכם צודקים...

מצד אחד זה נכון שיש עדיפות לקורס,וזה מוסיף וזה טוב מצד שני באמת יש ברמנים שעשו קורס ועובדים באירועים אז אין מה לזלזל. כמו שאמרתי ..תמיד צריך להתחיל בקטן
 
למעלה