שלום לכולם - ממשתתפת חדשה

יעל אור

New member
שלום לכולם - ממשתתפת חדשה

נכנסתי לפורום וממש התרגשתי מהאהבה והפירגון. אני כבר שנים רבות בסיפור הזה. עברתי הכל. ניסיתי הכל. לפני כ-3 שנים עשיתי דיאטה והורדתי 25 ק"ג. בחודשים האחרונים נכנס בי שוב היצר הרע וההרס העצמי והעלתי כ- 7 ק"ג. כל יום אני קמה עם החלטה. אני מבקשת עזרה. אסור לי שוב לחזור למצב הקודם.
 

rutti

New member
ברוכה הבאה!!!

קודם כל, כל הכבוד על ה 25 קילו!!! אם עשית זאת בעבר את תעשי זאת שוב!!! לא נורא שעלית, את יכולה להוריד את זה שוב. הדרך הידועה לעשות זאת זה לאכול ארוחות מסודרות עם כמה שפחות מתוקים ושומנים לא בריאים. וכמובן, המון המון ספורט, שזה חלק בלתי נפרד מהדיאטה!!! מאחלת לך המון המון בהצלחה ואנחנו כאן תמיד בשביל לתמוך ולעזור לך בכל דבר!!! בת כמה את דרך אגב? ביי מתוקה! רותרות.
 

יעל אור

New member
תשובה לרותרות

תודה רבה על התגובה המהירה. אני בת 47. חשבתי להעזר בפורום זה ע"י דווח יום יומי על המשקל שלי. אני נוהגת להשקל מידי יום. אבל ההתחייבות לדווח לפורום יכולה לגרום לי להיות יותר ממושמעת. אני יודעת שזה קצת מנדנד. ואני לא יודעת אם זה מקובל בפורום.
 

rutti

New member
כל מה שאת רוצה

יתקבל בברכה. את יכולה לכתוב מה שאת רוצה בפורום הזה. כל מה שיכול לעזור לך. זאת המטרה של הפורום. דבר אחד אני אגיד: שלא תעזי להשקל כל יום זה ממש לא נכון לעשות וזה סתם מתסכל כי המשקל יכול לקפוץ פתאום יום אחד רק בגלל יותר נוזלים וזה סתם מטעה. הנכון הוא להשקל פעם בשבוע באותו יום ועדיף בבוקר באותה שעה. רק ככה תדעי באמת. אין לך בשביל מה להישקל כל יום תאמיני לי. אז שוב ברוכה הבאה והמון בהצלחה.
 

יעל אור

New member
תודה רותרות בנושא שקילה

יש לשקילה אפקט פסיכולוגי חזק אצלי. עצם הידיעה שמחר אני נשקלת עוזרת לי להתגבר על פיתויים. ברור שאני לא מצפה לרדת יותר מ - חצי ק"ג לשבוע. אגב בתקופה שעליתי במשקל כמעט ולא נשקלתי. מחר אני אדווח כמה אני שוקלת. תודה על תשומת הלב, והנכונות לעזור. לילה טוב
 
למעלה