שלום לכוללללם !!!

עינת..1

New member
שלום לכוללללם !!!



אהלן חברים ! סופסוף הצלחתי להכנס לפורום (במחשב קצת יותר ``בריא`` מהמחשב שלי). קראתי חלק מהקטעים שכתבתם ונהניתי. קצת גם הגבתי. אז שיהיה לכולכם יום נעים, ושמחה להיות כאן....... B-)
 
למעלה