שלום לכוללללם !!! אהלן חברים ! סופסוף הצלחתי להכנס לפורום (במחשב קצת יותר ``בריא`` מהמחשב שלי). קראתי חלק מהקטעים שכתבתם ונהניתי. קצת גם הגבתי. אז שיהיה לכולכם יום נעים, ושמחה להיות כאן....... B-)