שלום לכולכם.

Governor

New member
`איחולי (לעצמי...) ! התחילו להעתיק

גם ממני, מישהו קרא לי אמנון ?` <אנחה> כן, איזאק האוסטרי עילג להזויע ושודד כל משפט הנושא חן בעיניו שיכול הוא להניח ידיו עליו. הנה, השווה: (1) תמיד תשאר לך האפשרות לחזור בתשובה ולכהן כמרצה בכיר תחת פיקודו של הרב אמנון יצחק או ערכים - מלאכה קלה ונקיה (2) תמיד תשאר לך האפשרות לחזור בתשובה ולכהן כמרצה בכיר תחת פיקודו של הרב אמנון יצחק או ענבל - מלאכה קלה ונקיה 9725848792461906
 
כל הכבוד !!

הנני מכתיר אותך בזאת ל'סר פרובי גוברנור', על השקעתך הבלתי נלאית בשימור וטיפוח הודעותי העתיקות.
 

Governor

New member
אתה נובח על העץ הלא נכון.

הבעיה היא עם התולעת. לא אתי...
 

Governor

New member
שלום לך מרכז נטעים, החכם באדם,

שתי שאלות לי אליך בתגובה להודעתך: מה היתה השפה הראשונה בעולם? איזו שפה ילמדו מעצמם תנוקות שגודלו בלי לשמוע שפה כלשהי? 0284392000
 

Governor

New member
על פי הסגנון - זה נויגרשל

בתגובה להודעתך: `אזכיר לך שכמו שהיה מספר קטן של בני ישיבות, היה גם מספר קטן של חיילים בתקופת קום המדינה, אחוז בני הישיבות לא השתנה, נכון שיש היום יותר בני ישיבות אבל באותה מידה יש גם יותר חיילים` נמוק זה מסגיר את הנוכלות של אומרו. בן גוריון לא נעתר לבקשה לפטור לומדי-תורה משרות צבאי משום שהיה מדובר ב- percentage מסוים מן הכח הצבאי, אלא משום שהבקשה הועלתה בסביבות 1950, כחמש שנים לאחר השואה, והטענה היתה שמדובר באוד מוצל מאש אשר יש צרך לשקמו. הנמוק היה שעקב השואה התמעט עד סכנה מספר לומדי התורה. זה אינו המצב היום. הסכנה היום הפוכה. הם רבים מדי. ור"מים (ריש מתיבתא) מודים בגלוי שרבים הם העגלים בישיבותיהם, היינו, צעירים `סתומים` אשר לעולם לא יגיעו לרמה סבירה. ההשתמטות משרות צבאי הפכה להיות נפוצה גם אצל חלוניים, אולם מי שליבה את התהליך היא ההשתמטות החרדית. המשתמטים החלוניים הפסיקו להתביש ומצאו לעצמם הצדקה, עקב נפוצות התופעה. `המשך החרדים והצבא וסוף דו שיח` דו-שיח לא היה כאן. מה שראינו הם שני מונולוגים... 0284392000
 

Governor

New member
הבנתך אינה חשובה ואינה נדרשת.

העיקר שהכל רואים שטענתך, איזאק מאוסטריה, כפי שדקלמת אותה מאתרו של אמנון איזאק - הופרכה...
 

התולעת 1

New member
חה,חה,חה

נסה שוב לנסח את המאמר בטוחני שאתה באצמך לא יודע את הקיקושים שכתבת.
 

Igra Rama

New member
"לא יתכן

שאדם יחיה בעולם, יעשה מעשים בלי להבין את סיבתם", מדוע לא ? אתה הוא הדוגמא לאי-הבנה בהתגלמותה.
 

גוססי

New member
נמאס לי לשוחח עם אמנון יצחק...

דרך מתווכים. אם רצונו בכך הוא רשאי ליצור עמי קשר ישירות לדואל שלי.
 
לא מבין

אם תיצור כסא, האם תקובל עליך טענה כזו: 'זה שיצרת אותי לא מחייב אותי לשמש לך מושב' או 'במה ישבנך הנכבד מקדם את האינטרסים שלי ?'
 

גוססי

New member
האם אתה טוען כי...

1. אדם חי וחושב משול לחפץ דומם? 2. מי שיצר אותנו עשה זאת לצרכיו הפרטיים בלבד? 3. נבראנו עם יכולת להבחין בין טוב ורע אולם יוצרנו מצפה שלא נעשה בה כל שימוש?
 
אני טוען כי:

1. אם רגשות, ותופעות מוחיות אחרות, הן ריאקציות ניורואלקטרוניות גרידא - כסברת רבים - אכן אין הבדל (לדעתי). ולגבי מי שיכול לבראם - ודאי שאין להם משמעות יתירה על כל מגנון מכני כזה או אחר. אם אתה יוצר משהו (או מישהו) עם יכולת ליהנות בצורה מסויימת (ואף יוצר בשבילו את ההנאה גופא) - ואוסר עליו הנאה זו - האין זו זכותך ? 2. אם 'רצון' מוגדר אצלך כ'צורך' - אז התשובה היא: כן. מַהֵם 'פרטיים' ? 3. לא הבנתי, מדוע נראה לך שאתה עושה ביכולת זו שימוש יותר ממני ? הלא גם אדם דתי נתקל במקרים רבים בהם אין הכרעה ברורה להלכה המפורשת, או שאינם כלל ענין הלכתי משום סוג שהוא - ושבהם הוא נדרש להפעיל את אינטואיציָתוֹ.
 
למעלה