ואווווו מה זה הפגישת קשישים הזאת???
ה השנייה מנצר האחמיות New member 20/5/07 #37 דווקא נחמד, לא? בהתחלה לא הכרתי כאן אף אחד ועכשיו אני מכירה את כולם. צריך לעשות איזה מפגש לקשישים בלבד!
דווקא נחמד, לא? בהתחלה לא הכרתי כאן אף אחד ועכשיו אני מכירה את כולם. צריך לעשות איזה מפגש לקשישים בלבד!
א איתמר זלק New member 21/5/07 #42 כן וגם הרבה מאוד אחרים בעד חשבנו על זה כבר בשרשור ותיקים הזכור לטוב ששרוך פתח.. אולי אני אמצא אותו עוד הלילה...
כן וגם הרבה מאוד אחרים בעד חשבנו על זה כבר בשרשור ותיקים הזכור לטוב ששרוך פתח.. אולי אני אמצא אותו עוד הלילה...
I isilme New member 21/5/07 #44 ../images/Emo205.gif לא לקשישים בלבד... במיני מפגש שהיה לנו ביום ירושלים, ליאור אמר שאנחנו צריכים לעשות סוג של מפגש, עם כל הזקנים אבל גם צעירי הפורום... משהו ענק כזה... אולי זה יצא בחופש..
../images/Emo205.gif לא לקשישים בלבד... במיני מפגש שהיה לנו ביום ירושלים, ליאור אמר שאנחנו צריכים לעשות סוג של מפגש, עם כל הזקנים אבל גם צעירי הפורום... משהו ענק כזה... אולי זה יצא בחופש..