שלום כולם

כן וגם הרבה מאוד אחרים בעד

חשבנו על זה כבר בשרשור ותיקים הזכור לטוב ששרוך פתח.. אולי אני אמצא אותו עוד הלילה...
 

isilme

New member
../images/Emo205.gif

לא לקשישים בלבד... במיני מפגש שהיה לנו ביום ירושלים, ליאור אמר שאנחנו צריכים לעשות סוג של מפגש, עם כל הזקנים אבל גם צעירי הפורום... משהו ענק כזה... אולי זה יצא בחופש.. :)
 

ליחנוש 1

New member
נכון..

אהבתי תרעיון..
 
למעלה