שלום כולם

שלום כולם../images/Emo70.gif

1.האם מותר לי לתת את המעשר שלי מהמשכורת להחזקת רדיו דתי למשל כמו כל הנשמה? 2.איך אני יכולה לדעת מה זאת משפחה עניה כדי לתת לה את הכסף של המעשר ? למשל משפחה שנמצאת במצב כלכלי קשה אבל לא מוותרים על דברים כמו כבלים,אינטרנט ועוד מותרות אחרות שאם היו חוסכים בהם כן היה להם. מצטערת אם השאלה נראית קצת לא במקום תודה מראש
סיסי
 
שלום לך

תשובה לשאלה 1] מותר אבל עדיף לאיזה ישיבה או בית כנסתלבית תמכוי, תשובה לשאלה 2, שאלה נכונה כיום זה גם בעיה וגם בושה לבורא לתת ישר לכן עדיף לעשות הוראת קבע לישיבה או בית כנסת , או לבית תמכוי
 

אופירA

New member
מנהל
מדובר על מעשרות כספים

והם ניתנים לצדקה - לתמיכה בלומדי תורה, לפרנסת עניים, לזיכוי הרבים ולמטרות נוספות הקשורות בנתינה לזולת.
 
השמועות אומרות

שזה לא חובה לתת מעשר מהמשכורת אבל אני אשמח לראות איפה זה כתוב בשלחן ערוך...... שבת שלום
 
למעלה