שלום!! חדש פה!!

חחח ברוך הבא...

רשמתי לך כבר בשרשור
אבל בכל זאת... אני שרית... אז... תהנה...!
 

a b u y a

New member
ברוכבא../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

אני אביה....בן 16... השתלבות נעימה וממכרת
 

היללי 2

New member
ברוכה הבאה.............

אני הילה בת 14 וחצי...... הישתלבות נעימה!!! תכף הדסי תרשום את כל הקטע שלה...חחח
 

M a m u s h k a

New member
ברוך הבאאא../images/Emo140.gif

אני שיפרה.. איך קוראים לך? תציג את עצמך... בכל מקרה שתהיה לך השתלבות נעימה ותהנה לך
 
למעלה