שלום חברים

qwerim

New member
שלום חברים

אני מעוניין, לארגן מפגשי ויכוחים בין נוער דתי\חרדי, לבין נוער חילוני\מרץ. המעוניינים יפנו אלי אל תיבת הדוא"ל: [email protected]
 

smile2life

New member
למה?

מפגשי ויכוחים? למה לא לארגן מפגשים בשביל למצוא את המאחד בין כולנו? אני לדוגמא חילוני אדוק ויש לי חברים תלמידי ישיבה. אותו כנ"ל לגבי חברים מקריית ארבע, אריאל, בית אריה ועוד כמה התנחלויות. אני בעד לעשות מפגשי "היכרות" שנוער מתרבות אחת יכיר נוער מתרבות אחרת. ולאו דווקא להתווכח.... להתווכח זה כ"כ ישראלי וכ"כ מאצ´ו. "האמת שלי היא הנכונה. אני מוכן להתווכח עד כלות נשמתי, כשאני יודע שבסוף אף צד לא ישתכנע מאמיתותיי ולא חשוב עד כמה צודק אני" לסיכום, בניגוד לרוב חבריי אני לא רואה טעם בויכוחים עקרים ואפילו לא מעודד דיונים כאלו בפורום שאני מנהל (פורום מרצ)
 

DRYICE

New member
וויכוח הוא כלי להבנה

אם אני מתווכח אם מישהוא באופן מסודר לאורך זמן בסופו של דבר נגלה מה היא אבן המחלוקת בינינו, נמצא את אותו דבר בסיסי באידאולוגיה בתפיסת העולם ששונה מבין שנינו וכל שמתווכחים יותר ממקדים יותר ויותר איפה אנחנו חולקים, כאשר דבר זה מצבצע בצורה ידידותית הדבר מאוד תורם להבנת הצדדים, ופה ושם משכנעים אחד את השני לגבי נושאים אלו ואחרים(מן הסתם לא משנים את עיקרי האמונה) אני חושב שזה דבר מבורך ותואם לחלוטין את האידאולוגיה הפלורליסטית של מרצ. לייצא את המהפכה! :) DRYICE
 
למעלה