שלום חברים שלי

שלום חברים שלי

שלום חברים שלי

, להלן לקט בדיחות נוסף. 1. למה סוהא אוהבת שערפאת יורד לה - כי יש לו גם זיפים וגם פרקינגסון. 2. למה לצלס`י אין אחים - כי מוניקה בלעה אותם. 3. לגברים בלבד - למה היפופוטם משגל את ההיפופוטמית רק בתוך המים - תנסו אתם להרטיב חצי טון כוס אחר כך תדברו 4. מה זה נכנס יוצא נכנס יוצא בסוף מטפטף - שקית של תה חשבתם על זה 5. מה זה נכנס יוצא נכנס יוצא בסוף נשבר - ביסקויט להתראות בלקט הבא לילה טוב לכולם קפצתי
 

phantom

New member
כבר אתה עושה לקט ?



שזה הזכיר לי שתמיד צוחקים על זמרים ישראליים שהתקליט השני שלהם הוא תמיד נקרא ``האוסף`` או ``מיטב הלהיטים``...ותחשבו על זה...הא הא הא הא הא
 
לך שקופץ לביקור מדי פעם...



אז לך ``שקופץ מדי פעם לביקור`` האם הרגשתי נכונה ששנינו מעלים את ממוצע הגילאים בין משוחחי הפורום?? ובכלל על מה אתם משוחחים בדר``כ? ``שיבושים`` בזוגיות? סתם שיחות חולין? יש קשר לשם הפורום ולתוכנו? יהיה נחמד לשמוע ממך להשתמע
 
למעלה