שלום חברות שלי

lemon pie1

New member
אם

אם קיבלתי את פנייך בשאלות קשות סלחי לי. כמה טוב שאת פה.
 

frust

New member
שלום חברות שלי../images/Emo42.gif

נעלמתי קצת והנה אני כאן. חזרתי משבוע מאלף מהנה ומלא בהשראה ובאמתחתי מרחבים חדשים וכוחות חדשים- צידה יקרה לדרך. שמחה לקרוא אתכן. קוראת את ים הרגש הגועש את הזרמים הגלווים ואת אלה שמתחת מאחלת לכולנו שנוכל לפתוח את הלב לאהבה עוד אמשיך ואתייחס לשירשורים האחרונים בהמשך היום. אל תשכחו - נפגשות ביום רביעי. ממש מתגעגעת. חיבווווווווווווק
 

frust

New member
תודה נשותיי ../images/Emo99.gifועכשיו נשנס מותניים../images/Emo70.gif

מה עושים עם התקשורת שלא ישנה בלילה מרוב שהיא מעוניינת לעשות עלינו כתבות? להיות או לא להיות? מצד אחד התקשורת תעזור לנו להגיע לעוד נשמות טועות ובודדות מצד שני החשיפה, החשיפה, האם אפשרי למשהי מאיתנו להתראיין כשהיא מסווה וקולה מעוות? האם זה מסכן אותה? האם זה מסכן את הקהל? כדאי? מה דעתכן?
 

מהמאדים

New member
לשם מה?

לא ברור לי לשם מה אנו זקוקות לתקשורת. מי שזקוקה ויכולה לצאת מהבועה שלה, תגיע לאתר הזה. עד לכאן הדרך לא כל כך סבוכה למי שמחפשת מוצא. ומי שמסיבות כאלו ואחרות לא יכולה לצאת מהבועה או מכלוב הזהב או שאינו זהב, הפרסום לא יתרום דבר. לא כל כך מבינה מה היתרון הגדול של פרסום הענין ברבים. היינו ונשאר עוף מוזר. נשים שהולכות על הקצה. לסמפטיה רבה מן הצבור אנחנו לא נזכה, וגם אין סיבה שכך. אז לשם מה?
 

0נעמומה0

New member
אני איתך!

גם אני לא מבינה לשם מה הפרסום. יותר מזה, אני אף מתנגדת לו. אותם הזקוקים לתמיכה, לסיוע ועצה בגלל שמצאו עצמם בהתחבטויות ושאלות בנוגע לזהותם- ידעו לאן לפנות. יחפשו וימצאו. היום- זה הרי לא כל כך קשה. אולם הצבת האופצייה, כדבר לגיטימי לרבים, עשויה לבלבל צעירים שנתונים כעת בשלב ההתפתחות בו לכולם יש שאלות זהות. הדרך אליה הגענו היא אינה דרך לרבים, היא מענה אישי לנתונים הפרטיים שלנו. כפי שאתרגז אם במשוב כללי לכלל הציבור ינתן פסק הלכה לכולן. ישנם מקרים בהם הרב פוסק באופן פרטי, על פי המקרה הספציפי. אין זו דרך לרבים. זוהי אך דרכנו.
 

frust

New member
לא טוב לי

עם שני המשפטים האלו: "היינו ונשאר עוף מוזר. נשים שהולכות על הקצה. לסמפטיה רבה מן הצבור אנחנו לא נזכה, וגם אין סיבה שכך. " שלך מאדים וגם לא אם המשפט "אולם הצבת האופצייה, כדבר לגיטימי לרבים, עשויה לבלבל צעירים שנתונים כעת בשלב ההתפתחות בו לכולם יש שאלות זהות." שלך נעמומה בעיני שני המשפטים מחזיקים בתוכם שיפוטיות, חוסר קבלה עצמית, הומופביה עצמית מופנמת, וחבל לי כל כך. עליכן על תחושת ה"וירדיות" וגם על מי שקוראת אתכן כאן. כן אנחנו לא הרוב כן העולם הוא פטריארכלי ומקדש את מוסד המשפחה כן, לא מקובל שנשים בוחרות במיניות שלהן באופן עצמאי כן מיניות של נשים עדיין מפחידה את העולם, אבל יש לנו זכות לחיות ולהיות מי שאנחנו, אין סיבה שיסתובב אדם מבויש ומסתתר בעולמינו בגלל אהבתו אהבה היא לא פשע אי אפשר להסיט את מיניותו של אדם צעיר - אם אין לו נטיה משלו אנחנו אמהות טובות ונשים טובות ומתפקדות חכמות אמיצות מלאות השראה לא משהו שצריך להסתיר. אינני יודעת עדיין מה אעשה בעניין התקשורת והיציאה החוצה אני כן רוצה להביא לגיטימיות ומשאבים לנושא הנשים הלסביות הנשואות, אבל אינני רוצה לעורר חרדה ואני מנסה לפעול בזהירות. מה שאני כן יודעת וחשוב לי מאוד שכל אחת מהנוכחות כאן תדע שאין בנו שום דופי לא צריך להסתיר אותנו ואין במה להתבייש - ההיפך אז אולי בכול זאת - השיר הנכון
 

מהמאדים

New member
frust יקרה

אין לי בעיה עם העדפה מינית שונה. אני לא חושבת שאדם צריך להסתיר את מיניותו. ובהחלט יש לנו זכות לחיות ולהיות מי שאנחנו. הבעיה שלנו היא במקום אחר. הבעיה היא בחיים הכפולים שאנחנו חיות. נשואות לגברים, לכאורה נורמטיביות, הבאנו ילדים, וחיות את חיינו בשקר. רבות מאיתנו אוהבות נשים "מהצד". עם זה יש לי בעיה. כאן העוף המוזר. משהו לא שלם בזה. לא נכון. מסולף. אולי לא באשמתנו. התגלגלנו לאן שהתגלגלנו לאו דוקא מבחירה. אבל למביט מהצד זהו המצב. ולכן אני לא מצפה לאהדה או סמפטיה. וגם לא חושבת שיש לעשות לכך גלים.
 

אא101

New member
מיותר לחלוטין

אני אנסה ללכת קצת יותר רחוק. בואו ננסה להניח שבני זוגנו (ועוד רבים אחרים) יראו את הכתבה ואז יתחילו השאלות - את רוצה / היית מנסה ועוד ועוד. בשביל מה אנחנו צריכות את זה עוד נטל שנצטרך להתמודד איתו?? עוד שקר? עוד סיפור כיסוי?
 
הרי לא המצאנו את הגלגל

ולא רק בדורנו קיימות נשים שאוהבות נ-ש-י-ם!!! ולתקשורת אין כבר מה לחדש אז היא חופרת ומחפשת עניין בנו כאילו אין מספיק דברים המדינה הזאת לכתוב עליהן ועם זאת אני חושבת שמגה חשיפה יכולה להועיל לנשים שאין להן גישה לאינטרנט או זמן... לא הייתי רוצה לשבת עם פאה בלונדנית ושיצלמו אותי מהגב ויעוותו את קולי כי הדלתות בארון שלי הן מזכוכית חלבית ובכל אופן...אני לא חושבת שזה היה מסכן אותי כי אני לא דמות ידועה ופאפראצ'י לא ימתינו לי בחוץץץץ מסכן את הקהל...רק אם הן מרגישות שחרב עליהן עולמן בזב שהן נמשכות לנשים.... שיחה טלפונית לא תספיק?
 
תתעוררו ישנות בעמידה!!!

תבינו ותפנימו טוב טוב בתקשורת אף פעם לא יוציאו אותך טוב. הם יושבים על שאלות מכשילות ומביכות אף אחד שם לא חשב. לא חושב .ולא יחשוב על טובתה של האשה או המגזר המאוד ספציפי הזה כל מה ששמעניין אותם זה הרייטינג ואני לא הראשונה שמזהירה ואומרת שצריך לשבת ולחשוב טוב טוב. האם זה שווה את זה. חוץ מזה שהם לא נותנים לך לענות כהוגן על השאלות ובסוף בעריכה הם ישימו את כל מה שלא רצית שיופיע בסוף.... מנסיון!!
 

אא101

New member
בשביל מה להתעקש

סוף יום ואני קוראת את כל התגובות השליליות שהופיעו פה ואני עדיין לא מבינה למה את בכל זאת את חושבת שכדאי לצאת עם זה לתקשורת. הרי כבר נאמר פה שטוב לא יצא מזה והם יקחו את זה לכיוון הצהוב אז בשביל מה לשתף עם זה פעולה. כל מי שנמצאת במצבנו תמצא כמונו את הדרך להגיע לפורום הזה או לפורום דומה עובדה- תראי כמה זמן הפורום הזה קיים וכמה נשים מצטרפות כל יום זה יוביל להוציא את כל השדים מהארונות הכי אפלים וחבל זה רק יהרוס ולא ייצא מזה שום דבר טוב
 
למעלה