שלום ,זקוקה לעזרה

  • פותח הנושא psa
  • פורסם בתאריך

psa

New member
שלום ,זקוקה לעזרה

שלום רב: בוורד XP יש אפשרות לבחור קליפארט מהגלילה שמצד שמאל " סיגנונות ועיצובים". כשלוחצים על "הוסף פריט מאוסף תמונות " נפתח חלונית חפש רושמים נושא מבוקש , ואז נפתחות גלריית קליפארטים. אמורים להפתח הרבה מאוד קליפארטים . במקום זאת אצלי נפתח רק אחד וזה נגרר לגרירה ישר אל המסמך . כשאני לוחצת על האחרים ( עליהם אין תצוגה מקדימה) מופיעה הודעה כזאת: CLIP ORGANIZER לא יכול להשלים את הפעולה. THE APPLICATION CALLED AN INTERFACE THAT WAS MARSHALLED FOR A DIFFERENT THREAD קוד שגיאה _______ כיצד אני יכולה לגרום לכך שאצליח לתקן בעייה זו? ומה משמעות של ההודעה? התקנתי את התוכנה מחדש , אך לא עזר. תודה רבה , בתקווה שתוכלו לעזור לי. PSA
 

מהות

New member
שאלה נוספת..../images/Emo53.gif

לא רק שאני לא יכולה לעזור לך.. יש לי שאלה בעצמי בקשר לקליפ ארט אני משתמשת באופיס XP שיש בו את החידוש החביב שכל התמנות עולות במהירות וביעילות על המסך.. אבל... בניגוד לאופיס הקודם שהיה לי, שיכלתי להוריד לקליפ ארט מאות קליפים (מהאתר הרישמי) לאופיס XP יש אפשרות מוגבלת מאד לקבל קליפים, והוא לא מסכים לקבל יותר קליפים מעבר למה שכבר יש בו (אולי שלוש מאות, זה הכל) אני מפעילה אך ורק אותו, כדי להקל על המחשב, יש לי פנטיום שתיים עם זיכרון 128 ו-20 ג´יגה. א. מה אפשר לעשות כדי שאוכל להוריד הרבה יותר אנימציות, כפי שיכלתי להוריד בגרסאות הקודמות ב. האם הבעיה היא במרכיבים של המחשב שלי וכיצד ניתן לפתור אותה במידה והבעיה היא מכנית. בתודה מראש... מ.
 

psa

New member
בבקשה זה דחוף - על העזרה - תודה../images/Emo53.gif

אמנון,בבקשה שאלתי דבר מה על הוספת תמונות . אם אפשר לקבל תשובה. תודה רבה
 

psa

New member
אמנון בבקשה אוכל לקבל תגובה/תשובה

זקוקה לתשובה בבקשה , תודה רבה PSA
 

k4school

New member
שלום למהות ולפסה... הנה פתרון

הבעיה שמהות מזכירה מוכרת ואכן יש לה כמה פתרונות פשוטים בהתאם למהות הבעיה... נסו את הדרכים הבאות לפי הסדר ע לפתרון הספים: א. אם הבעיה בזיכרון (חומרה) ולא בתוכנה הרי שניתן להוריד מספר קבצים... לסגור תוכניות ולפתוח מחדש להורדה נוספת. ב. אופיס xp ע"פ הבנתי אינו מגביל יותר מאשר אופיס 2000 אך מפנה לקישור אחר להורדת התמונות. נסו להיכנס לאתר מיקרוסופט ולהוריד את התמונות ישירות ולא דרך התוכנות של אופיס. ג. באם כל זה לא עבד אז נישארה תמיד הדרך הקשה שתמיד תעבוד.... כנסו שוב לאתר מיקרוסופט כמו בחלק קודם והעתיקו את התמונות כתמונות רגילות באמצעות לחיצה על לחצן ימני ובחירת העתק (יש בכך יתרון ענק נוסף והוא שהתמונות יהיו זמינות לכל היישומים ולא רק ליישומי אופיס המכירים בפורמט של אלבום התמונות שלו. מקווה שעזרתי ומקווה לראתכן לוקחות חלק אצלנו בפורום יריב צוות "המפתח לבית הספר"
 
למעלה