שלום ושאלה

1D B1

New member
שלום ושאלה

רציתי לשאול שאלה: אני אוסף כבר כשנה בקבוקים קטנים של משקאות אלכוהוליים (מיניאטורות בנפח 50 מ"ל) ורציתי לדעת האם יש חנות בארץ שמתעסקת בזה ברצינות כי את רוב הבקבוקים בהאתי מחו"לץ. ועוד שאלה: רציתי לדעת האם יש מיניאטורות של בקבוקי בירות ואם כן איפה אפשר להשיג. תודה לכל העונים
 

1D B1

New member
ועוד שאלה

סליחה פשוט נזכרתי רק עכשיו: מישהו מעוניין בהחלפות בקבוקים כאלו??
 

1D B1

New member
עודדדדדדדדד קצת

אני לא מתכוון להטריד אני פשוט רוצה תשובות
 
למעלה