שלום ושאלה
רציתי לשאול שאלה: אני אוסף כבר כשנה בקבוקים קטנים של משקאות אלכוהוליים (מיניאטורות בנפח 50 מ"ל) ורציתי לדעת האם יש חנות בארץ שמתעסקת בזה ברצינות כי את רוב הבקבוקים בהאתי מחו"לץ. ועוד שאלה: רציתי לדעת האם יש מיניאטורות של בקבוקי בירות ואם כן איפה אפשר להשיג. תודה לכל העונים
רציתי לשאול שאלה: אני אוסף כבר כשנה בקבוקים קטנים של משקאות אלכוהוליים (מיניאטורות בנפח 50 מ"ל) ורציתי לדעת האם יש חנות בארץ שמתעסקת בזה ברצינות כי את רוב הבקבוקים בהאתי מחו"לץ. ועוד שאלה: רציתי לדעת האם יש מיניאטורות של בקבוקי בירות ואם כן איפה אפשר להשיג. תודה לכל העונים