שלום אפשר להצטרף?

  • פותח הנושא bp18
  • פורסם בתאריך

bp18

New member
שלום אפשר להצטרף?

שמי בני ואני בגיוס של מישטרה ( משטרה כחולה יענו שחם..)
 

bp18

New member
אה עוד משהו

ראיך אני יכול לנסוטת לעבוד בבנק כלשהו יענו לאומי ושות' אני בן 18 וחצי מסיים יב
 
למעלה