שלום אפשר להצטרף? שמי בני ואני בגיוס של מישטרה ( משטרה כחולה יענו שחם..)
B bp18 New member 24/4/06 #1 שלום אפשר להצטרף? שמי בני ואני בגיוס של מישטרה ( משטרה כחולה יענו שחם..)
B bp18 New member 24/4/06 #2 אה עוד משהו ראיך אני יכול לנסוטת לעבוד בבנק כלשהו יענו לאומי ושות' אני בן 18 וחצי מסיים יב