שלום אנשים

קופיטסט

New member
שלום אנשים

החלטתי לחפש בצורה רצינית עבודה בקופי. למדתי לפני שנתיים בערך בביצפר ומאז הייתי און אוף בחיפושים :) רציתי לבקש אם יש איזה שהיא רשימה כלשהי מסודרת של משרדי פירסום - קטנים כגדולים שאליהם אני אוכל לפנות ולהציע את עצמי.. .. תודה על כל תגובה.. או הצעה...
 
למעלה