שלום -אני נוסעת.......

nogao10

New member
שלום -אני נוסעת.......

כל באי הפורום! רק רציתי לספר שאתם לא הולכים לראות אותי עכשיו 8 ימים..... כן, פולין מכה שנית! (אני יודעת שידעתם את זה, אבל עכשיו זה רשמי) אז רק תמשיכו להחיות את הפורום, ממש התקדמנו לאחרונה- ואל תתנו לו לסגת!! קשה לי שאני לא אהייה מחוברת ולא אדע מה קורה עם ריצ'י, אבל אני בטוחה שהוא יצא מהמרכז והכל יהיה טוב! אני בינתיים הולכת לחפש פוסטרים, תמונות, דיסקים (לא שחסרים לי) וכל דבר שרק יזכיר לי את הלהקה הכי מדהימה בעולם במדינה המוזרה הזאת...... אז נתראה בקרוב, אני הולכת להתגעגע! LOVE נוגה .ס.
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifתהניי../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

קחי איתך תאמפי והכל יהיה בסדר
אני מקווה שתמצאי דברים מגניבים של בון ג'ובי נתגעגע :p
 

LIRONSH100

New member
נוג.....

אני ינסה כמה שאני יכולה להחיות את הפורום.. הפינה תיהיה כמו שאמרנו (לא ניתן למכורות שבוע הפסקה..-יש לנו כבר 4 לשבוע של אחרי...) אני יעדכן אותך בקשר לרי'צ ברגע שרק תחזרי... וגם אני הולכת להתגעגע עליך המון המון המון המון המון המון.... אני ממש מקווה שתמצאי זמן מתאים ותמצאי משהו על הלהקה שאין לך... אוהבת המון L.B.J נ.ב ג'ון מוסר נסיעה נעימה ושתהני עד כמה שתוכלי- וריצ' ביקש ממנו לא לספר לנו.. כדי לא להדאיג אותנו במיוחד כדי לא להרוס לך את הנסיעה... אז-
ו
 
למעלה