שלום -אני נוסעת.......
כל באי הפורום! רק רציתי לספר שאתם לא הולכים לראות אותי עכשיו 8 ימים..... כן, פולין מכה שנית! (אני יודעת שידעתם את זה, אבל עכשיו זה רשמי) אז רק תמשיכו להחיות את הפורום, ממש התקדמנו לאחרונה- ואל תתנו לו לסגת!! קשה לי שאני לא אהייה מחוברת ולא אדע מה קורה עם ריצ'י, אבל אני בטוחה שהוא יצא מהמרכז והכל יהיה טוב! אני בינתיים הולכת לחפש פוסטרים, תמונות, דיסקים (לא שחסרים לי) וכל דבר שרק יזכיר לי את הלהקה הכי מדהימה בעולם במדינה המוזרה הזאת...... אז נתראה בקרוב, אני הולכת להתגעגע! LOVE נוגה .ס.
כל באי הפורום! רק רציתי לספר שאתם לא הולכים לראות אותי עכשיו 8 ימים..... כן, פולין מכה שנית! (אני יודעת שידעתם את זה, אבל עכשיו זה רשמי) אז רק תמשיכו להחיות את הפורום, ממש התקדמנו לאחרונה- ואל תתנו לו לסגת!! קשה לי שאני לא אהייה מחוברת ולא אדע מה קורה עם ריצ'י, אבל אני בטוחה שהוא יצא מהמרכז והכל יהיה טוב! אני בינתיים הולכת לחפש פוסטרים, תמונות, דיסקים (לא שחסרים לי) וכל דבר שרק יזכיר לי את הלהקה הכי מדהימה בעולם במדינה המוזרה הזאת...... אז נתראה בקרוב, אני הולכת להתגעגע! LOVE נוגה .ס.