האמת ? (אני מתכופפת לתפוס מחסה!!!)
יש משהו מאד "משחרר" , נגדיר את זה , בלשמוע מוסיקה "של כלום" ... ולפני שאתה נכנס בי , אני מסבירה : מוסיקה כזו היא "גרעינים למח" ...משהו שלא צריך להתאמץ בגללו ... כמו לראות איזו סדרה מטומטמת בטלויזיה , פשוט בשביל לראות משהו זז על המסך ...בלי לנסות להבין ולהתעמק יותר מידי ... מבין את כוונתי ...?